{"id":435,"date":"2018-10-08T08:30:17","date_gmt":"2018-10-08T08:30:17","guid":{"rendered":"https:\/\/rocketing.hu\/?page_id=435"},"modified":"2023-03-02T17:34:34","modified_gmt":"2023-03-02T15:34:34","slug":"rolunk","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/rocketing.hu\/rolunk\/","title":{"rendered":"R\u00f3lunk"},"content":{"rendered":"\t\t
Ismerkedj meg csapatunkkal, v\u00edzi\u00f3nkkal \u00e9s tudj meg m\u00e9g t\u00f6bbet szakmai h\u00e1tter\u00fcnkr\u0151l!<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
Misszi\u00f3nk az, hogy megmutassuk a KKV-knak, hogy b\u00e1rki k\u00e9pes kirobban\u00f3 sikerre az online marketing univerzum\u00e1ban felesleges p\u00e9nz\u00e9get\u00e9s n\u00e9lk\u00fcl. Ehhez szem\u00e9lyre szabott marketing strat\u00e9gi\u00e1ra, professzion\u00e1lis \u00fczleti tan\u00e1csad\u00e1sra, min\u0151s\u00e9gi anyagokra \u00e9s l\u00e9zerpontos kivitelez\u00e9sre van sz\u00fcks\u00e9g.<\/span><\/p>\n Tapasztalt marketingesk\u00e9nt minden \u00e1lmunk az volt, hogy saj\u00e1t marketing\u00fcgyn\u00f6ks\u00e9get alap\u00edtsunk tele tehets\u00e9ges szakemberrel, akik gyakorlatiasak \u00e9s mesterei saj\u00e1t szakter\u00fclet\u00fcknek. Fiatalos \u00e9s lend\u00fcletes csapatunkkal kiemelked\u0151 teljes\u00edtm\u00e9nyt \u00e9s hat\u00e9kony folyamatokat ny\u00fajtunk magyar \u00e9s nemzetk\u00f6zi \u00fcgyfeleinknek.<\/p>\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t Alap\u00edt\u00f3 Alap\u00edt\u00f3 K\u00f6z\u00f6ss\u00e9gi M\u00e9dia Manager <\/p><\/div><\/div>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t Vide\u00f3s Grafikus<\/p><\/div><\/div>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t Webdesigner<\/p><\/div><\/div>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t N\u00e1lunk biztosan nem csak egy leszel a sok k\u00f6z\u00fcl. Mi megv\u00e1logatjuk, hogy kivel dolgozunk egy\u00fctt. N\u00e1lunk senki sem foglalkozik egyszerre t\u00f6bb tucat \u00fcgyf\u00e9l fi\u00f3kj\u00e1val, hiszen tudjuk, hogy az egy\u00e1ltal\u00e1n nem vezet j\u00f3 \u00fatra. M\u00e9g miel\u0151tt kiadjuk az \u00e9rdekl\u0151d\u0151knek az \u00e1raj\u00e1nlatot, sz\u00e1mba vessz\u00fck, hogy l\u00e1tunk-e potenci\u00e1lt az adott \u00f6tletben, term\u00e9kben \u00e9s val\u00f3j\u00e1ban csak olyan projekteket v\u00e1llalunk el, amik siker\u00e9ben mi is hisz\u00fcnk!<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t Mi nem a like-ok, vagy a vide\u00f3megtekint\u00e9sek sz\u00e1m\u00e1ban m\u00e9rj\u00fck a sikert (hacsaknem az a kamp\u00e1ny c\u00e9lja, hogy min\u00e9l t\u00f6bbet szerezz\u00fcnk bel\u0151le), hanem abban, hogy mekkora megt\u00e9r\u00fcl\u00e9st tudunk c\u00e9ged sz\u00e1m\u00e1ra termelni a marketing tev\u00e9kenys\u00e9gek elv\u00e9gz\u00e9s\u00e9vel. Sz\u00e1munkra fontosak a KPI-ok, \u00edgy folyamatosan azon dolgozunk, hogy el\u00e9rj\u00fck \u00e9s t\u00falsz\u00e1rnyaljuk a meghat\u00e1rozott c\u00e9lokat. A Te sikered a mi siker\u00fcnk is, \u00edgy a lehet\u0151 legmagasabb megt\u00e9r\u00fcl\u00e9sre koncentr\u00e1lunk.<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t Mindenkinek lehet v\u00e9lem\u00e9nye, de mi a sz\u00e1moknak hisz\u00fcnk. Sokan beleesnek abba a hib\u00e1ba, hogy m\u00e1sok v\u00e9lem\u00e9ny\u00e9re, vagy meggy\u0151z\u0151d\u00e9s\u00e9re t\u00e1maszkodnak ahelyett, hogy pontos elemz\u00e9sek \u00e9s statisztikai eredm\u00e9nyek helyett hozn\u00e1nak meg fontos d\u00f6nt\u00e9seket. Mi teljes m\u00e9rt\u00e9kben az ut\u00f3bbit t\u00e1mogatjuk, \u00edgy mi csak a gyakorlati tapasztalatra \u00e9s a kamp\u00e1nyok \u00e1ltal mutatott sz\u00e1mokra t\u00e1maszkodunk.<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t Mi nem hisz\u00fcnk abban, hogy egy darab Facebook hirdet\u00e9s k\u00e9pes megv\u00e1ltoztatni c\u00e9ged \u00e9let\u00e9t. Ha kiz\u00e1r\u00f3lag p\u00e1r hirdet\u00e9s menedzsmentj\u00e9re keresel partnert, akkor nem mi lesz\u00fcnk a Te embereid. Szeret\u00fcnk rendszerben gondolkodni, ahol megvizsg\u00e1lhatjuk az elemek egym\u00e1sra gyakorolt hat\u00e1s\u00e1t \u00e9s \u00f6n\u00e1ll\u00f3 teljes\u00edtm\u00e9ny\u00fcket, amib\u0151l l\u00e1tjuk, hogy min kell optimaliz\u00e1lnunk. <\/p>\n Egy hirdet\u00e9s eredm\u00e9nye nem csak mag\u00e1n a hirdet\u00e9sen m\u00falik, hanem a landol\u00f3 oldal min\u0151s\u00e9g\u00e9n, bet\u00f6lt\u00e9si sebess\u00e9g\u00e9n, fel\u00e9p\u00edt\u00e9s\u00e9n, a m\u00e1rka pozicion\u00e1l\u00e1s\u00e1n, vagy az \u00e1raz\u00e1son is, ez\u00e9rt mi ezeket \u00f6sszess\u00e9g\u00e9ben vizsg\u00e1ljuk \u00e9s jav\u00edtjuk, hogy a megfelel\u0151 hat\u00e9konys\u00e1got \u00e9s megt\u00e9r\u00fcl\u00e9st \u00e9rj\u00fck el.<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t Az\u00e9rt lett\u00fcnk marketingesek, mert kreat\u00edvak vagyunk \u00e9s nem ismer\u00fcnk lehetetlent. Nem szeretj\u00fck a besz\u0171k\u00fclt l\u00e1t\u00e1sm\u00f3dot, amivel sok mai marketinges rendelkezik, \u00edgy csak egyf\u00e9le, sablonos megold\u00e1st aj\u00e1nlanak \u00fcgyfeleiknek.<\/p>\n Ehelyett arra sz\u00e1m\u00edthatsz t\u0151l\u00fcnk, hogy kreat\u00edv, egyedi megold\u00e1sokkal, \u00e9s rugalmass\u00e1ggal kezelj\u00fck a kamp\u00e1nyokat, az optimaliz\u00e1l\u00e1st \u00e9s el\u0151szeretettel hozunk \u00faj \u00f6tleteket az egy\u00fcttm\u0171k\u00f6d\u00e9sbe.<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t Azt \u00e9rdemes m\u00e1r a legelej\u00e9n lesz\u00f6gezni, hogy mi nem lesz\u00fcnk a c\u00e9ged alkalmazottai. Ha olyan szem\u00e9lyt szeretn\u00e9l, aki reggelt\u0151l estig, azonnal teljes\u00edti elk\u00e9pzel\u00e9seidet kritika \u00e9s saj\u00e1t v\u00e9lem\u00e9ny n\u00e9lk\u00fcl, heti t\u00f6bb, szem\u00e9lyes meetinggel, akkor ink\u00e1bb vegy\u00e9l fel egy marketinges alkalmazottat csapatodba.<\/p>\n B\u00e1r mi az\u00e9rt dolgozunk, hogy c\u00e9ged sikeres legyen, az nem v\u00e1rhat\u00f3 el T\u0151l\u00fcnk, hogy minden utas\u00edt\u00e1st k\u00f6vess\u00fcnk, ha legjobb tud\u00e1sunk szerint az nem felel meg etikai-, marketing-, vagy \u00fczleti szempontb\u00f3l. <\/p>\n Mivel t\u00f6bb \u00fcgyf\u00e9llel dolgozunk, \u00edgy nem tudunk azonnal ugrani minden telefonh\u00edv\u00e1sra, \u00edgy k\u00e9rlek ilyenre ne sz\u00e1m\u00edts t\u0151l\u00fcnk.<\/p>\n \u00c9s ahogy l\u00e1tod, nagyon \u0151szint\u00e9k is vagyunk az egy\u00fcttm\u0171k\u00f6d\u00e9s sor\u00e1n. \ud83d\ude42<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t Nem szeretj\u00fck a rugalmatlan megold\u00e1sokat, \u00edgy t\u0151l\u00fcnk sem sz\u00e1m\u00edthatsz ilyenre. Ha l\u00e1tjuk, hogy valami nem m\u0171k\u00f6dik, vagy nem hozza az elv\u00e1rt teljes\u00edtm\u00e9nyt, akkor keres\u00fcnk r\u00e1 m\u00e1s megold\u00e1st. A marketingnek az a sz\u00e9ps\u00e9ge, hogy egy univerzumnyi lehet\u0151s\u00e9g \u00e1ll el\u0151tt\u00fcnk, \u00edgy nem kell azon agg\u00f3dni, hogy mi lesz, ha v\u00e9letlen\u00fcl az egyik marketing csatorna nem teljes\u00edt az elv\u00e1r\u00e1soknak megfelel\u0151en.<\/p>\n \u00c1raj\u00e1nlatainkat \u00e9s a marketing strat\u00e9gi\u00e1t is teljes m\u00e9rt\u00e9kben testre szabjuk, \u00edgy nem kell att\u00f3l f\u00e9lned, hogy ugyanazt a sablont pr\u00f3b\u00e1ljuk r\u00e1h\u00fazni c\u00e9gedre, mint b\u00e1rmelyik m\u00e1sikra, egy k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 ipar\u00e1gban.<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t B\u00e1r a marketing rengeteget tud seg\u00edteni c\u00e9ged \u00e9let\u00e9ben, de azt ne v\u00e1rd, hogy ezzel mentes\u00fclsz minden v\u00e1llalkoz\u00e1sodat \u00e9rint\u0151 feladat al\u00f3l. Ide\u00e1lis esetben a kamp\u00e1nyok hat\u00e1s\u00e1ra Neked m\u00e1r nem azon kell majd t\u00f6rn\u00f6d a fejedet, hogy „honnan lesznek vev\u0151im”, \u00e9s „hogyan fogom kifizetni az alkalmazottaimat”, hanem azon, hogy „hogyan b\u0151v\u00edthetem ki a rakt\u00e1rat” \u00e9s „melyik fizet\u00e9si megold\u00e1s a legjobb v\u00e1s\u00e1rl\u00f3im sz\u00e1m\u00e1ra.”<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t Sokan keresnek \u00fagy marketing \u00fcgyn\u00f6ks\u00e9get vagy szabad\u00fasz\u00f3t, hogy kiz\u00e1r\u00f3lag az eredm\u00e9nyek ut\u00e1n, siker d\u00edjas rendszerben szeretn\u00e9nek fizetni. A konstrukci\u00f3val alapvet\u0151en nincs is probl\u00e9ma, ami a gondot okozza az az, hogy ezek k\u00f6z\u00fcl a legt\u00f6bb c\u00e9g alig tud p\u00e1r t\u00edzezer, vagy \u00e9ppen sz\u00e1zezer forintot a kamp\u00e1nyokra ford\u00edtani, melyek bev\u00e9tel\u00e9nek p\u00e1r sz\u00e1zal\u00e9ka egyszer\u0171en nem tudja fedezni a marketingesek munk\u00e1j\u00e1t az els\u0151 h\u00f3napokban. Ez\u00e9rt nem v\u00e1llalunk olyan projekteket vagy \u00fcgyfeleket, akik havi 50 ezer Ft hirdet\u00e9si k\u00f6lts\u00e9ggel szeretn\u00e9k megv\u00e1ltani c\u00e9g\u00fck \u00e9let\u00e9t.<\/p><\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\tCsapatunk<\/h2>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t
<\/figure>
Szab\u00f3 Nikoletta<\/h3>
SEO \u00e9s Tartalommarketing specialista<\/p><\/div><\/div>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/figure>
Bir\u00f3 Zolt\u00e1n<\/h3>
\nSenior PPC Szak\u00e9rt\u0151<\/p><\/div><\/div>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/figure>
Papp Kinga<\/h3>
<\/figure>
Karsai Viktor<\/h3>
3D t\u00fara szak\u00e9rt\u0151<\/p><\/div><\/div>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/figure>
Szab\u00f3 R\u00f3bert<\/h3>
<\/figure>
Krizs\u00e1n Zsuzsanna<\/h3>
Mire sz\u00e1m\u00edthatsz t\u0151l\u00fcnk?<\/h4>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t
Mire nem sz\u00e1m\u00edthatsz t\u0151l\u00fcnk?<\/h4>\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t