diavet\u00edt\u00e9st alkalmaztunk<\/a><\/strong> attrakt\u00edv sz\u00f6veggel kar\u00f6ltve. Ez a partner\u00fcnk dekorat\u00edv lakberendez\u00e9si \u00e9s bels\u0151\u00e9p\u00edt\u00e9szeti term\u00e9ket \u00e1rul, ez\u00e9rt olyan k\u00e9p\u00e9ket haszn\u00e1ltunk n\u00e1luk a diavet\u00edt\u00e9sben, ami gy\u00f6ny\u00f6r\u0171en berendezett, korszer\u0171 \u00e9s diz\u00e1jnos szob\u00e1kat mutat be.<\/p>\n\n\n\n2. A m\u00e1sodik sorban egy okos otthon rendszert \u00e9rt\u00e9kes\u00edt\u0151 partner\u00fcnk hirdet\u00e9s\u00e9t l\u00e1thatod, amiben egy besz\u00e9des k\u00e9pet haszn\u00e1lunk kev\u00e9s sz\u00f6veglefedetts\u00e9ggel.<\/strong>\u00a0B\u00e1r a Facebook m\u00e1r kivezette a sz\u00f6veglefedetts\u00e9gre tett szab\u00e1lyait, azaz azt az ar\u00e1nyt, hogy a k\u00e9pen h\u00e1ny sz\u00e1zal\u00e9kban szerepelhet sz\u00f6veg, m\u00e9gis a tapasztalatunk az, hogy kevesebb sz\u00f6veggel jobb eredm\u00e9nyeket lehet el\u00e9rni.<\/p>\n\n\n\n3. A harmadik sorban egy \u00e9p\u00fcletg\u00e9p\u00e9szeti term\u00e9keket \u00e1rul\u00f3 partner\u00fcnk hirdet\u00e9s\u00e9t veheted szem\u00fcgyre. Mivel az \u00e9p\u00fcletg\u00e9p\u00e9szet nem egy szexi t\u00e9mak\u00f6r, amit egyszer\u0171en be lehet mutatni vizu\u00e1lis tartalommal, ez\u00e9rt itt ink\u00e1bb a m\u00e1rkaismerts\u00e9g n\u00f6vel\u00e9s\u00e9re fektett\u00fck a hangs\u00falyt. \u00cdgy a c\u00e9g log\u00f3j\u00e1t haszn\u00e1ltuk k\u00e9pk\u00e9nt, \u00e9s egy r\u00f6vid le\u00edr\u00e1s\u00e1t a sz\u00f6vegben.<\/strong><\/p>\n\n\n\n3 k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 c\u00e9g likegy\u0171jt\u0151 kamp\u00e1ny\u00e1nak eredm\u00e9nyei<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\nMilyen konkl\u00fazi\u00f3 sz\u0171rhet\u0151 le ebb\u0151l Facebook like gy\u0171jt\u0151 kamp\u00e1nyokkal kapcsolatban?<\/h3>\n\n\n\n A fenti eredm\u00e9nyek tiszt\u00e1n l\u00e1that\u00f3v\u00e1 teszik, hogy a Facebook felhaszn\u00e1l\u00f3k sz\u00e1m\u00e1ra mennyire fontos a megnyer\u0151 \u00e9s l\u00e1tv\u00e1nyos vizu\u00e1lis tartalom. A stock k\u00e9pek \u00e9s az egyszer\u0171 hirdet\u00e9si lehet\u0151s\u00e9gek id\u0151szaka m\u00e1r lej\u00e1rt. <\/p>\n\n\n\n
Mivel egyre t\u00f6bb c\u00e9g pr\u00f3b\u00e1l hirdetni a Facebook-on, a “marketing zaj” m\u00e9rt\u00e9ke is folyamatosan n\u0151. S\u0151t, m\u00e9g a felhaszn\u00e1l\u00f3k is imuniss\u00e1 v\u00e1ltak a hirdet\u00e9sekre az elm\u00falt \u00e9vekben.<\/strong> Ez\u00e9rt fontos, hogy olyan vizu\u00e1lis \u00e9lm\u00e9nyt ny\u00fajts nekik, ami nem mindennapi, nem unalmas \u00e9s semmik\u00e9ppen sem redund\u00e1ns. Az majdnem mindegy, hogy milyen hossz\u00fa sz\u00f6veget haszn\u00e1lunk a like gy\u0171jt\u0151 kamp\u00e1nyunkhoz, hiszen \u00fagyis a k\u00e9pek vagy vide\u00f3k hat\u00e1sa fog domin\u00e1lni.<\/p>\n\n\n\nA fenti k\u00e9pen j\u00f3l l\u00e1that\u00f3, hogy a diavet\u00edt\u00e9ses Facebook like gy\u0171jt\u0151 kamp\u00e1ny k\u00e9tszer olyan hat\u00e9kony volt, mint a sima k\u00e9pes, vagy log\u00f3s hirdet\u00e9s. A likeok megszerz\u00e9s\u00e9nek k\u00f6lts\u00e9ge p\u00e9ld\u00e1ul fele annyi (18Ft\/like, 36Ft\/like helyett), ugyanannyi id\u0151 alatt. Viszont a 36 Ft\/like is m\u00e9g mindig egy nagyon olcs\u00f3 k\u00f6lts\u00e9g, hiszen sokan 300-400 Ft-ot k\u00f6ltenek egy-egy hirdet\u00e9sb\u0151l sz\u00e1rmaz\u00f3 \u00faj k\u00f6vet\u00e9sre.<\/strong><\/p>\n\n\n\nEgy m\u00e1sik nagyon hat\u00e9kony kamp\u00e1nyunkban, egy szem\u00e9lyi edz\u0151 partner\u00fcnk r\u00e9sz\u00e9re ugyanezt az eredm\u00e9nyt m\u00e1r napi 300 Ft-b\u00f3l is k\u00e9pesek voltunk el\u00e9rni!<\/strong> Itt a kedvel\u00e9senk\u00e9nti \u00e1r 11Ft volt.<\/p>\n\n\n\n
<\/figure><\/div>\n\n\nA fenti k\u00e9pekr\u0151l az is kider\u00fcl, hogy az \u00e1ltalunk futtatott hirdet\u00e9sek 6,1-6,8%-os konverzi\u00f3val rendelkeznek<\/strong>. Ami sokkal magasabb, mint az \u00e1tlag konverzi\u00f3s ar\u00e1ny. Az \u00e1tlagos Facebook hirdet\u00e9s konverzi\u00f3s ar\u00e1ny nagyj\u00e1b\u00f3l 1% k\u00f6r\u00fcl mozog, viszont ezek a hirdet\u00e9sek \u00e1ltal\u00e1ban \u00e9rt\u00e9kes\u00edt\u00e9si f\u00f3kusszal m\u0171k\u00f6dnek. <\/p>\n\n\n\nA Facebook hirdet\u00e9sek \u00e1tlag konverzi\u00f3s eredm\u00e9nyeit a k\u00f6vetkez\u0151 \u00e1br\u00e1n l\u00e1thatod piacokra lebontva. Fontos, hogy az \u00e1bra vil\u00e1gszinten mutatja ezt az ar\u00e1nyt, nem csak magyar viszonylatban. <\/p>\n\n\n
\n
Forr\u00e1s: https:\/\/www.wordstream.com\/blog\/ws\/2017\/02\/28\/facebook-advertising-benchmarks<\/figcaption><\/figure><\/div>\n\n\nAz \u00e1ltalunk futtatott v\u00e1ltozatos hirdet\u00e9sek teh\u00e1t bebizony\u00edtj\u00e1k, hogy a Facebook-on megtal\u00e1lhat\u00f3 emberek sz\u00e1m\u00e1ra mennyire fontos a kreativit\u00e1s, az egyedis\u00e9g, \u00e9s a nem szokv\u00e1nyos vizu\u00e1lis megjelen\u00e9s.<\/p>\n\n\n\n
N\u00f6vekv\u0151 \u00e1rak<\/h2>\n\n\n\n Azt term\u00e9szetesen ki kell emeln\u00fcnk, hogy mint ahogy a vil\u00e1g minden ipar\u00e1g\u00e1ban, a hirdet\u00e9sekn\u00e9l is megfigyelhet\u00fcnk egy folyamatos \u00e1remelked\u00e9si tendenci\u00e1t. M\u00edg 2018-2019-ben 10-20-30-40 Ft-\u00e9rt tudtunk megszerezni 1-1 k\u00f6vet\u0151t, addig 2022-ben m\u00e1r a 100Ft is kiemelked\u0151en j\u00f3 \u00e1rnak sz\u00e1m\u00edt.<\/p>\n\n\n\n
Konkl\u00fazi\u00f3<\/h2>\n\n\n\n Ahhoz, hogy Te is ilyen j\u00f3 eredm\u00e9nyeket \u00e9rj el c\u00e9geddel, fontos, hogy szabadj\u00e1ra engedd a k\u00e9pzel\u0151er\u0151det, \u00e9s tiszt\u00e1ban legy\u00e9l azzal a rengeteg lehet\u0151s\u00e9ggel, melyet a Facebook biztos\u00edt a v\u00e1llalkoz\u00e1soknak. Ha seg\u00edts\u00e9gre van sz\u00fcks\u00e9ged a hirdet\u00e9sek elk\u00e9sz\u00edt\u00e9s\u00e9ben \u00e9s kezel\u00e9s\u00e9ben, k\u00e9rj szak\u00e9rt\u0151 seg\u00edts\u00e9get!<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"A mai vil\u00e1gban elengedhetetlen a Facebook likeok gy\u0171jt\u00e9se ahhoz, hogy egy c\u00e9gnek figyelemre m\u00e9lt\u00f3 legyen az online profilja. Ennek el\u00e9r\u00e9s\u00e9hez a v\u00e1llalkoz\u00e1sok Facebook like gy\u0171jt\u0151 kamp\u00e1ny futtat\u00e1s\u00e1t alkalmazhatj\u00e1k. Ahhoz, hogy ne t\u00f6bb sz\u00e1z, ak\u00e1r ezer forintot p\u00f6rk\u00f6lj\u00fcnk el f\u00f6l\u00f6slegesen 1-1 kedvel\u00e9s megszerz\u00e9s\u00e9re, k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 praktik\u00e1kat alkalmazhatunk. Cikk\u00fcnkben bemutatjuk, hogy mi hogyan cs\u00f6kkentett\u00fck partnereink kamp\u00e1nyaiban a likeok […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":3772,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[155,22,69],"tags":[],"yoast_head":"\n
\u00cdgy p\u00f6rgesd fel olcs\u00f3n Facebook like gy\u0171jt\u0151 kamp\u00e1nyod - Rocketing<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n