webshopod van<\/a>, akkor val\u00f3sz\u00edn\u0171leg az elad\u00e1sok \u00e9s a profit n\u00f6vel\u00e9se lesz az, de ak\u00e1r ez lehet egy m\u00e1sik orsz\u00e1gba val\u00f3 terjeszked\u00e9s, x \u00faj koll\u00e9ga felv\u00e9tele, a m\u00e1rkaismerts\u00e9ged n\u00f6vel\u00e9se, vagy ak\u00e1r egy kulcsrak\u00e9sz szoftver lefejleszt\u00e9se is.<\/p>\n\n\n\nT\u00f6rekedj arra, hogy SMART c\u00e9lok<\/strong>at haszn\u00e1lj! Mit jelent ez? A kit\u0171z\u00f6tt c\u00e9lod legyen: Specifikus (Specific), M\u00e9rhet\u0151 (Measurable), El\u00e9rhet\u0151 (Attainable), Relev\u00e1ns (Relevant), \u00e9s Id\u0151h\u00f6z k\u00f6t\u00f6tt (Time-based).<\/strong><\/p>\n\n\n\n4. USP (Unique Selling Proposition) meghat\u00e1roz\u00e1sa<\/h3>\n\n\n\n A USP egy olyan k\u00e9pess\u00e9ge, tulajdons\u00e1ga a c\u00e9gednek vagy term\u00e9kednek, ami kiemeli azt a t\u00f6bbi szolg\u00e1ltat\u00f3 k\u00f6z\u00fcl. Hat\u00e1rozd meg, hogy miben vagy jobb, mint m\u00e1s, mivel ny\u00fajtasz t\u00f6bbet. Legyen az egy kiemelked\u0151 garancia, ingyenes h\u00e1zhoz sz\u00e1ll\u00edt\u00e1s, jobb min\u0151s\u00e9g\u0171 term\u00e9kek, vagy f\u00f6ld\u00f6nt\u00fali \u00fcgyf\u00e9lszolg\u00e1lat. Igyekezz, hogy ezt az el\u0151nyt a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9ged is megtudja, \u00edgy k\u00f6nnyebben fog r\u00e1d esni a v\u00e1laszt\u00e1suk.<\/p>\n\n\n\n
5. C\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9g meghat\u00e1roz\u00e1sa<\/h3>\n\n\n\n Ahhoz, hogy tudd, hogy milyen \u00fczeneteket kell k\u00f6z\u00f6ln\u00f6d az emberekkel, milyen platformokat kell haszn\u00e1lnod az \u00e9rt\u00e9kes\u00edt\u00e9shez, \u00e9s milyen be\u00e1ll\u00edt\u00e1sokat alkalmaznod a hirdet\u00e9seidhez, elker\u00fclhetetlen a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9g defini\u00e1l\u00e1sa. Meg kell hat\u00e1roznod, hogy milyen probl\u00e9m\u00e1i vannak ezeknek az embereknek, hol keresik r\u00e1 a megold\u00e1st, \u00e9s azt is, hogy kik is ezek az emberek val\u00f3j\u00e1ban. Mik a f\u00e9lelmeik? Milyen \u00e9rdekl\u0151d\u00e9si k\u00f6reik vannak?<\/p>\n\n\n\n
Amikre mindenk\u00e9pp t\u00e9rj ki<\/strong>:<\/p>\n\n\n\nKor<\/li> Nem<\/li> Orsz\u00e1g\/Megye\/V\u00e1ros<\/li> Munkahely\/Poz\u00edci\u00f3<\/li> \u00c9rdekl\u0151d\u00e9si k\u00f6r\u00f6k<\/li> Online viselked\u00e9si form\u00e1k<\/li> F\u00e9lelmek<\/li> Legnagyobb probl\u00e9ma<\/li> Hol keresi a probl\u00e9m\u00e1ra a megold\u00e1st<\/li> K\u00f6lts\u00e9gvet\u00e9s<\/li><\/ul>\n\n\n\n6. V\u00e1s\u00e1rl\u00f3i Persona, vagy Buyer Persona meghat\u00e1roz\u00e1sa<\/h3>\n\n\n\n Annak \u00e9rdek\u00e9ben, hogy m\u00e9g jobban a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9ged fej\u00e9vel tudj gondolkodni \u00e9rdemes 3-4 buyer person\u00e1t is r\u00e9szletezned. Ez azt jelenti, hogy kiragadsz a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9ged k\u00f6z\u00fcl egy ember t\u00edpust, \u00e9s az \u0151 helyzet\u00e9t \u00edrod le.<\/p>\n\n\n\n
P\u00e9ld\u00e1ul: C\u00e9gvezet\u0151 Cecil 40+ \u00e9ves, budapesti lakos. M\u00e1r rendelkezik 15+ \u00e9v c\u00e9gvezet\u00e9si tapasztalattal, egy j\u00f3l men\u0151 KKV vagy v\u00e1llalat vezet\u0151je. A c\u00e9ge minimum havi 50 milli\u00f3 Ft profittal rendelkezik, nincsenek p\u00e9nz\u00fcgyi probl\u00e9m\u00e1ik, a c\u00e9gen bel\u00fcli rendszerek szervezettek, rendelkezik elegend\u0151 munkaer\u0151vel. Ennek ellen\u00e9re m\u00e9gis \u00fagy \u00e9rzi, hogy nem tudja megfelel\u0151en beosztani a saj\u00e1t idej\u00e9t \u00e9s elveszik a mindennapos feladatok elv\u00e9gz\u00e9s\u00e9ben, mint p\u00e9ld\u00e1ul a munkafolyamatok ellen\u0151rz\u00e9se, projektek k\u00f6vet\u00e9se, t\u00e1rgyal\u00e1sok, bels\u0151 meetingek, \u00e9s \u00fcgyvezet\u0151i feladatok ell\u00e1t\u00e1sa. Mivel m\u00e9g nem tudja, hogy id\u0151menedzsment probl\u00e9m\u00e1i vannak, ez\u00e9rt nem keres mag\u00e1t\u00f3l r\u00e1 megold\u00e1st. Fel kell h\u00edvni a figyelm\u00e9t a probl\u00e9ma s\u00falyoss\u00e1g\u00e1ra \u00e9s meg kell neki mutatni, hogy milyenek lehetn\u00e9nek a napjai, ha rendesen tudn\u00e1 beosztani idej\u00e9t.<\/p>\n\n\n\n
7. Konkurenselemz\u00e9s<\/h3>\n\n\n\n Miut\u00e1n ezzel mind k\u00e9szen vagy, a k\u00fcls\u0151 faktorokra kell koncentr\u00e1lnod, ugyanis a c\u00e9ged marketingj\u00e9nek siker\u00e9t nem csak a Te er\u0151fesz\u00edt\u00e9seid, hanem a piac mozg\u00e1sa \u00e9s a konkurencia felk\u00e9sz\u00fclts\u00e9ge is meghat\u00e1rozza. <\/p>\n\n\n\n
V\u00e1laszd ki 4-5 legnagyobb konkurensed, \u00e9s elemezd a term\u00e9keit\/szolg\u00e1ltat\u00e1sait, az \u00e1raz\u00e1s\u00e1t. \u00c9rdemes feliratkoznod a h\u00edrleveleire, figyelni a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9gi platformjait, \u00e9s m\u00e1s online megjelen\u00e9seit. Figyeld meg, hogy milyen gyakran tesznek k\u00f6zz\u00e9 bejegyz\u00e9seket, nyerem\u00e9nyj\u00e1t\u00e9kot, vagy hirdet\u00e9st. Melyik bejegyz\u00e9s t\u00edpus v\u00e1ltja ki a legnagyobb aktivit\u00e1st, \u00e9s melyekre nem reag\u00e1l megfelel\u0151en a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9ge. Olvasd el a hozz\u00e1sz\u00f3l\u00e1sokat, hiszen ha egyezik a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9g, akkor a Te k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gednek is hasonl\u00f3 gondolatai lehetnek. Milyen t\u00edpus\u00fa hirdet\u00e9seket k\u00e9sz\u00edt, azokon milyen reakci\u00f3k vannak? Adwordsben mennyire akt\u00edv, mennyi p\u00e9nzt k\u00f6lt, milyen kulcsszavakra l\u0151? Elemezd a weboldal\u00e1t, \u00e9s az ott lev\u0151 tartalmakat.<\/p>\n\n\n\n
Ebben a cikk\u00fcnkben<\/a> olyan marketing eszk\u00f6z\u00f6kr\u0151l olvashatsz, amelyek seg\u00edtenek a konkurenselemz\u00e9s elk\u00e9sz\u00edt\u00e9s\u00e9ben.<\/strong><\/p>\n\n\n\nNem azt mondjuk, hogy ut\u00e1nozd a m\u00e1sikat, hanem sz\u0171rj le k\u00f6vetkeztet\u00e9seket abb\u00f3l, amit \u0151 csin\u00e1l. Ha valami j\u00f3l megy neki, akkor ne m\u00e1sold le, hanem gondolkozz el azon, hogy mi\u00e9rt j\u00f3 az a bizonyos dolog. Ha megtal\u00e1lod az ok\u00e1t, akkor azt a taktik\u00e1t Te is tudod saj\u00e1t strat\u00e9gi\u00e1dba alkalmazni.<\/p>\n\n\n\n
8. Online jelenl\u00e9t audit, meghat\u00e1roz\u00e1s<\/h3>\n\n\n\n Ez a l\u00e9p\u00e9s nagyon egyszer\u0171. \u00c1ll\u00edtsd \u00f6ssze, hogy jelenleg milyen online fel\u00fcleteken vagy el\u00e9rhet\u0151, \u00e9s melyiknek mi a c\u00e9lja. Ha m\u00e9g egyiket sem haszn\u00e1lod, akkor logikusan gondold \u00e1t, hogy melyiken van jelen a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9ged, mert akkor neked is ott kell lenned. Tal\u00e1ld ki, hogy melyiket milyen c\u00e9llal fogod haszn\u00e1lni, \u00e9s milyen \u00fczeneteket fogsz rajta k\u00f6z\u00f6lni.<\/p>\n\n\n\n
9. Prom\u00f3ci\u00f3s terv kifejt\u00e9se<\/h3>\n\n\n\n Most \u00e9rkezt\u00fcnk el igaz\u00e1b\u00f3l a marketing strat\u00e9gia egyik legfontosabb elem\u00e9hez. Itt kell meghat\u00e1roznod, hogy milyen platformokon, milyen \u00fczeneteket fogsz k\u00f6z\u00f6lni, milyen gyakoris\u00e1ggal, milyen form\u00e1ban. Gondold v\u00e9gig, hogy a c\u00e9ljaid el\u00e9r\u00e9s\u00e9hez milyen t\u00edpus\u00fa hirdet\u00e9sek fognak hozz\u00e1j\u00e1rulni. <\/p>\n\n\n\n
Facebook\/Instagram, Google Ads<\/a>, LinkedIn, vagy esetleg Twitter? Milyen nyerem\u00e9nyj\u00e1t\u00e9kokat<\/a> fogsz alkalmazni, mennyi p\u00e9nzt tudsz r\u00e1sz\u00e1nni, mikor t\u00e9r\u00fcl meg a befektet\u00e9sed, \u00e9s mennyit \u00e9r sz\u00e1modra 1-1 \u00faj lead, regisztr\u00e1l\u00f3, vagy v\u00e1s\u00e1rl\u00f3.<\/p>\n\n\n\nSzentelj k\u00fcl\u00f6n alfejezetet minden egyes fel\u00fcletnek vagy eszk\u00f6znek, mint p\u00e9ld\u00e1ul YouTube, e-mail marketing, blog cikkek, k\u00f6z\u00f6ss\u00e9gi m\u00e9dia. T\u00f6rekedj a r\u00e9szletess\u00e9gre \u00e9s vedd figyelembe azokat az adatokat, amiket az el\u0151z\u0151 l\u00e9p\u00e9sek \u00f6ssze\u00e1ll\u00edt\u00e1sa sor\u00e1n szerezt\u00e9l.<\/p>\n\n\n\n
T\u00fal nagy falatnak t\u0171nik a marketing strat\u00e9gia \u00f6ssze\u00e1ll\u00edt\u00e1sa? B\u00edzd egy profira,<\/a> hogy a Te c\u00e9ged is sikeres lehessen!<\/strong><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"A marketing strat\u00e9gia egy elhanyagolhatatlan dokumentuma minden egyes v\u00e1llalkoz\u00e1snak \u00e9s c\u00e9gnek. Seg\u00edt a gondolatok rendszerez\u00e9s\u00e9ben, a term\u00e9k vagy a szolg\u00e1ltat\u00e1s \u00e9rt\u00e9kes\u00edt\u00e9s\u00e9ben \u00e9s annak n\u00e9pszer\u0171s\u00edt\u00e9s\u00e9ben. Sokaknak nehez\u00e9re esik a strat\u00e9gia \u00f6ssze\u00e1ll\u00edt\u00e1sa, hiszen nincsenek tiszt\u00e1ban azzal, hogy milyen kihagyhatatlan elemei vannak \u00e9s milyen pontokra \u00e9rdemes kit\u00e9rni benne a c\u00e9l el\u00e9r\u00e9se \u00e9rdek\u00e9ben. Cikk\u00fcnkb\u0151l megtudod, hogy mit kell bele\u00edrnod […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":3801,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[22],"tags":[],"yoast_head":"\n
Mik a marketing strat\u00e9gia elemei? - Rocketing Online Marketing<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n