{"id":1821,"date":"2019-06-28T18:55:39","date_gmt":"2019-06-28T16:55:39","guid":{"rendered":"https:\/\/rocketing.hu\/?p=1821"},"modified":"2021-12-06T12:32:43","modified_gmt":"2021-12-06T10:32:43","slug":"mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/","title":{"rendered":"Mikor kell kiszervezni a marketinget?"},"content":{"rendered":"

Nehezen ruh\u00e1zzuk \u00e1t a c\u00e9g\u00fcnk fejl\u0151d\u00e9s\u00e9nek kulcs\u00e1t m\u00e1s szem\u00e9lyekre, de m\u00e9gis sok c\u00e9g \u00e9let\u00e9ben sz\u00f3ba ker\u00fcl a marketing kiszervez\u00e9se. A nagy nyom\u00e1s, az egyre csak tornyosul\u00f3 feladatok \u00e9s projektek int\u0151 jelk\u00e9nt szolg\u00e1lnak, \u00e9s figyelmeztetik a c\u00e9gvezet\u0151ket a v\u00e1ltoztat\u00e1s sz\u00fcks\u00e9gess\u00e9g\u00e9re. Minden n\u00f6vekv\u0151 v\u00e1llalat \u00e9let\u00e9ben el\u00e9rkezik az a pont, amikor m\u00e1r az alap\u00edt\u00f3k saj\u00e1t energi\u00e1b\u00f3l, vagy k\u00fatf\u0151b\u0151l nem tudj\u00e1k ell\u00e1tni a sz\u00fcks\u00e9ges feladatokat. Ez\u00e9rt ezeknek az ell\u00e1t\u00e1s\u00e1ra vagy felvesznek egy alkalmazottat, vagy egy \u00fcgyn\u00f6ks\u00e9get keresnek hozz\u00e1. Eheti cikk\u00fcnkben azt vizsg\u00e1ljuk meg, hogy mikor \u00e9rdemes ink\u00e1bb egy marketing v\u00e1llalkoz\u00e1st megb\u00edzni a projektek elv\u00e9gz\u00e9s\u00e9re.<\/p>\n

<\/p>\n

Mikor j\u00f6het sz\u00f3ba a marketing kiszervez\u00e9se?<\/h2>\n

A c\u00e9g fejl\u0151d\u00e9s\u00e9vel egyre t\u00f6bb feladatot kell ell\u00e1tni, egyre nagyobb volumenben. Ezeket a kezdetekben v\u00e9gz\u0151 tulajdonosok m\u00e1r nem lesznek k\u00e9pesek id\u0151ben elk\u00e9sz\u00edteni m\u00e1s szerte\u00e1gaz\u00f3 felel\u0151ss\u00e9geik, \u00e9s feladatk\u00f6r\u00fck megv\u00e1ltoz\u00e1sa miatt. Ez\u00e9rt ahelyett, hogy hagyn\u00e1nk a fej\u00fcnk f\u00f6l\u00e9 tornyosulni a r\u00e1nk v\u00e1r\u00f3 projekteket, hat\u00e1rid\u0151ket, vagy megbesz\u00e9l\u00e9seket, ink\u00e1bb elkezdj\u00fck c\u00e9g\u00fcnket felv\u00e9rtezni \u00faj munkaer\u0151vel. \u00c1m sok esetben ez egy kezdeti st\u00e1diumban l\u00e9v\u0151 startup c\u00e9gnek, egy KKV-nak,<\/a> de ak\u00e1r egy nagy v\u00e1llalatnak sem mindig kivitelezhet\u0151. Emiatt felmer\u00fcl a kiszervez\u00e9s lehet\u0151s\u00e9ge, ugyan\u00edgy a marketing eset\u00e9ben is. De pontosan milyen szitu\u00e1ci\u00f3kban \u00e9rdemes profi seg\u00edts\u00e9g\u00e9t k\u00e9rni, \u00e9s \u00e1tadni a munk\u00e1t egy v\u00e1llalkoz\u00f3nak?<\/p>\n

1. Ha nincs r\u00e1 kapacit\u00e1s<\/h3>\n

Tal\u00e1n az egyik leggyakoribb ok a marketing feladatok kiszervez\u00e9s\u00e9re az a kapacit\u00e1s hi\u00e1ny. A v\u00e1llalat n\u00f6veked\u00e9s\u00e9vel az \u00fcgyfelek gondoz\u00e1sa, a HR feladatok, a p\u00e9nz\u00fcgy, \u00e9s persze a c\u00e9g j\u00f6v\u0151beli terveinek felv\u00e1zol\u00e1sa rengeteg id\u0151t elvesz a menedzserek, \u00e9s a c\u00e9gvezet\u0151 idej\u00e9b\u0151l. Ez \u00edgy is van rendj\u00e9n, hiszen a c\u00e9g vezet\u0151je a haj\u00f3 korm\u00e1nyz\u00f3ja, \u00e9s neki kell tudnia, hogy merre is tart a haj\u00f3, \u00e9s milyen lehets\u00e9ges \u00fatvonalakon lehet azt el\u00e9rni.<\/strong> Viszont ahogy m\u00e1r t\u00f6bb cikkben<\/a> is eml\u00edtett\u00fck, a marketing a v\u00e1llalatok m\u0171k\u00f6d\u00e9s\u00e9nek egyik alapvet\u0151 pill\u00e9re, \u00e9s itt most nem felt\u00e9tlen\u00fcl a fizetett hirdet\u00e9sekre gondolunk. Az elemz\u00e9sek, a m\u00f3dszerek meghat\u00e1roz\u00e1sa, a k\u00f6lts\u00e9gvet\u00e9s megtervez\u00e9se stb., mind elker\u00fclhetetlen ahhoz, hogy a term\u00e9ket ellehessen adni a piacon \u00fagy, hogy az profitot termeljen. Ez\u00e1ltal ennek az ir\u00e1nynak az elhanyagol\u00e1sa negat\u00edvan hatna a c\u00e9g eg\u00e9sz\u00e9re.<\/p>\n

2. Ha nincs el\u00e9g p\u00e9nz felvenni egy teljes \u00e1ll\u00e1s\u00fa marketingest<\/h3>\n

Sok kezd\u0151 v\u00e1llalkoz\u00e1s, vagy p\u00e1r \u00e9ves c\u00e9g \u00e9let\u00e9ben megt\u00f6rt\u00e9nhet az, hogy a nem megfelel\u0151 ar\u00e1ny\u00fa \u00e9s gyorsas\u00e1g\u00fa fejl\u0151d\u00e9s miatt nem engedhetik meg maguknak, hogy heti 40 \u00f3r\u00e1ban egy \u00faj munkat\u00e1rsat foglalkoztassanak. Arr\u00f3l nem is besz\u00e9lve, hogy egy \u00faj marketinges alkalmazott, akinek nagyj\u00e1b\u00f3l j\u00e1rul\u00e9kokkal \u00e9s ad\u00f3val egy\u00fctt havonta kifizet\u00fcnk 300-400.000 Ft-ot, nagy val\u00f3sz\u00edn\u0171s\u00e9ggel nem rendelkezik akkora tud\u00e1ssal, tapasztalattal, mint egy kifejezetten marketinges v\u00e1llalkoz\u00f3, hiszen akkor nem ennyibe ker\u00fclne az alkalmaz\u00e1sa. Ezt a gondolatmenetet folytatva, az alkalmazott betan\u00edt\u00e1sa ak\u00e1r h\u00f3napokat is elvehet, ami nagyban meghosszabb\u00edtja a c\u00e9g \u00e1ltal befektetett p\u00e9nz megt\u00e9r\u00fcl\u00e9si idej\u00e9t.<\/strong> Ebben az esetben mindenk\u00e9ppen aj\u00e1nlott egy v\u00e1llalkoz\u00f3hoz fordulni, hiszen ennek az \u00f6sszegnek a h\u00e1nyad\u00e1\u00e9rt m\u00e1r ak\u00e1r 1-2 h\u00e9ten\/h\u00f3napon bel\u00fcl (projektt\u0151l f\u00fcgg\u0151en) nagy eredm\u00e9nyekre tehet\u00fcnk szert.<\/p>\n

3. Ha nem \u00e9rt\u00fcnk hozz\u00e1<\/h3>\n

A kapacit\u00e1s hi\u00e1ny mellett a szak\u00e9rtelem hi\u00e1nya a m\u00e1sodik leggyakoribb ok a marketing kiszervez\u00e9s\u00e9re. Hiszen mi\u00e9rt is kezdene bele valaki \u00fagy, hogy nem tudja, hogy mit csin\u00e1l? \u00c1ltal\u00e1ban azok az egy\u00e9ni v\u00e1llalkoz\u00f3k, akik maguknak igyekeznek a hirdet\u00e9seket, \u00e9s m\u00e1s csatorn\u00e1kat kezelni minden el\u0151k\u00e9pzetts\u00e9g n\u00e9lk\u00fcl fogj\u00e1k a legnagyobb ar\u00e1nyban elpocs\u00e9kolni a v\u00e1llalkoz\u00e1s k\u00f6lts\u00e9gkeret\u00e9t, majd k\u00e9s\u0151bb a marketinget be\u00e1ll\u00edtani haszontalan, \u00e9s eredm\u00e9nytelen m\u00f3dszerk\u00e9nt. A f\u00f6l\u00f6sleges p\u00e9nzk\u00f6lt\u00e9s, logik\u00e1tlan hirdet\u00e9sek, struktur\u00e1latlan bejegyz\u00e9sek, h\u00edrlevelek, vagy nem kamp\u00e1nyszer\u0171 akci\u00f3z\u00e1sok, \u00e9s a v\u00e9gleges elkesered\u00e9s elker\u00fcl\u00e9se \u00e9rdek\u00e9ben, mi mindenk\u00e9ppen azt aj\u00e1nljuk, hogy aki tudja mag\u00e1r\u00f3l, hogy nem \u00e9rt a marketinghez vagy m\u00e9g soha nem foglalkozott vele, az forduljon egy szak\u00e9rt\u0151h\u00f6z.<\/p>\n

\"marketing<\/p>\n

4. Ha t\u00f6bbet keresn\u00e9nk, ha m\u00e1ssal t\u00f6lten\u00e9nk az id\u0151nket<\/h3>\n

Sokan beleesnek abba a hib\u00e1ba, hogy akkor is g\u00f6rcs\u00f6sen a marketingre koncentr\u00e1lnak, amikor nekik nem ez a szakter\u00fclet\u00fck. Itt nem pont azokr\u00f3l az emberekr\u0151l besz\u00e9l\u00fcnk, akik kifejezetten nem \u00e9rtenek hozz\u00e1, hanem azokr\u00f3l, akik kony\u00edtanak valamelyest a hirdet\u00e9sekhez, \u00e9s az online megjelen\u00e9shez, de az er\u0151fesz\u00edt\u00e9seik ellen\u00e9re sem kapj\u00e1k meg az elv\u00e1rt eredm\u00e9nyeket. Ebben az esetben az a legtan\u00e1csosabb, ha arra f\u00f3kusz\u00e1lunk, amiben a legjobbak vagyunk, \u00e9s amivel a legink\u00e1bb c\u00e9g\u00fcnk fejl\u0151d\u00e9s\u00e9t tudjuk szolg\u00e1lni. M\u00e9g akkor is ezt kell tenn\u00fcnk, ha tiszt\u00e1ban vagyunk a marketing \u00e9s a strat\u00e9gia fontoss\u00e1g\u00e1val, de az t\u00falsz\u00e1rnyalja k\u00e9pess\u00e9geinket. Ha tov\u00e1bbra is ezzel t\u00f6ltj\u00fck el vezet\u0151k\u00e9nt az id\u0151nket, ahelyett, hogy mondjuk partnerkapcsolatokat keresn\u00e9nk, vagy a m\u00e1r megl\u00e9v\u0151 \u00fcgyfeleink el\u00e9gedetts\u00e9g\u00e9re f\u00f3kusz\u00e1ln\u00e1nk, t\u00f6bbet veszt\u00fcnk hossz\u00fat\u00e1von, mint amennyi energi\u00e1t \u00e9s id\u0151t belefektett\u00fcnk ebbe a proced\u00far\u00e1ba.<\/p>\n

 <\/p>\n

\"megt\u00e9r\u00fcl\u00e9s\"<\/p>\n

5. Ha gyors megt\u00e9r\u00fcl\u00e9st, \u00e9s garant\u00e1ltan hat\u00e9kony kamp\u00e1nyokat szeretn\u00e9nk<\/h3>\n

A szakemberekkel val\u00f3 egy\u00fcttm\u0171k\u00f6d\u00e9snek az a legnagyobb el\u0151nye, hogy profikkal dolgozhatunk egy\u00fctt, akik kifejezetten arra vannak specializ\u00e1l\u00f3dva, amire c\u00e9g\u00fcnknek sz\u00fcks\u00e9ge van. Emiatt tudni fogj\u00e1k hogyan kezelj\u00e9k a probl\u00e9m\u00e1s helyzetet, tudj\u00e1k, hogy milyen eszk\u00f6z\u00f6kh\u00f6z kell ny\u00falni, hogyan kell megsz\u00f3l\u00edtani a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9get, \u00e9s hogyan kell logikusan fel\u00e9p\u00edteni egy hirdet\u00e9si strat\u00e9gi\u00e1t.<\/a> Ez\u00e1ltal a marketing kiszervez\u00e9s\u00e9re sz\u00e1nt p\u00e9nz\u00fcnk, teh\u00e1t a munkad\u00edj, \u00e9s a hirdet\u00e9sekre, online eszk\u00f6z\u00f6k haszn\u00e1lat\u00e1ra k\u00f6lt\u00f6tt \u00f6sszeg biztosan nem fog k\u00e1rba menni. \u00cdgy megbizonyosodhatunk arr\u00f3l, hogy befektet\u00e9s\u00fcnk gyorsabban, \u00e9s nagyobb m\u00e9rt\u00e9kben fog megt\u00e9r\u00fclni, \u00e9s hogy hamarabb \u00e9rj\u00fck el a kit\u0171z\u00f6tt c\u00e9lokat, mintha mindezt magunknak csin\u00e1ln\u00e1nk. Amikor m\u00e1r megvannak a c\u00e9lok, de az od\u00e1ig vezet\u0151 \u00fat m\u00e9g mindig hom\u00e1lyos, akkor \u00e9rdemes marketinges seg\u00edts\u00e9g\u00e9t k\u00e9rni. Egy k\u00fcls\u0151 megfigyel\u0151 \u00e9s tan\u00e1csad\u00f3 rengeteg \u00faj \u00f6tletet vagy megk\u00f6zel\u00edt\u00e9st t\u00e1rhat a szem\u00fcnk el\u00e9.<\/p>\n

6. Ha stagn\u00e1l a c\u00e9g\u00fcnk fejl\u0151d\u00e9se<\/h3>\n

Akkor is aj\u00e1nlatos szakemberhez fordulni, amikor minden er\u0151fesz\u00edt\u00e9s\u00fcnk ellen\u00e9re a mutat\u00f3k \u00e9s a statisztik\u00e1k nem indik\u00e1lj\u00e1k az \u00e1ltalunk v\u00e1rt n\u00f6veked\u00e9st. Ennek a stagn\u00e1l\u00e1snak az oka, a teljess\u00e9g ig\u00e9nye n\u00e9lk\u00fcl, lehet a rosszul kompon\u00e1lt \u00e9rt\u00e9kes\u00edt\u00e9si csatorna, a rossz kommunik\u00e1ci\u00f3, egy nem megfelel\u0151 term\u00e9k, vagy ak\u00e1r egy hib\u00e1san meghat\u00e1rozott c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9g. Ha m\u00e1r mindent megpr\u00f3b\u00e1ltunk, amit a saj\u00e1t \u00e9s a csaptunk kapacit\u00e1sa, tud\u00e1sa \u00e9s az energi\u00e1ja elb\u00edr, akkor itt az ideje egy k\u00fcls\u0151 szeml\u00e9l\u0151d\u0151 betekint\u00e9s\u00e9t, \u00e9s var\u00e1zs\u00e9rint\u00e9s\u00e9t ig\u00e9nyelni.<\/a><\/p>\n

 <\/p>\n

 <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Nehezen ruh\u00e1zzuk \u00e1t a c\u00e9g\u00fcnk fejl\u0151d\u00e9s\u00e9nek kulcs\u00e1t m\u00e1s szem\u00e9lyekre, de m\u00e9gis sok c\u00e9g \u00e9let\u00e9ben sz\u00f3ba ker\u00fcl a marketing kiszervez\u00e9se. A nagy nyom\u00e1s, az egyre csak tornyosul\u00f3 feladatok \u00e9s projektek int\u0151 jelk\u00e9nt szolg\u00e1lnak, \u00e9s figyelmeztetik a c\u00e9gvezet\u0151ket a v\u00e1ltoztat\u00e1s sz\u00fcks\u00e9gess\u00e9g\u00e9re. Minden n\u00f6vekv\u0151 v\u00e1llalat \u00e9let\u00e9ben el\u00e9rkezik az a pont, amikor m\u00e1r az alap\u00edt\u00f3k saj\u00e1t energi\u00e1b\u00f3l, vagy k\u00fatf\u0151b\u0151l […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":1822,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[22],"tags":[],"yoast_head":"\nMikor kell kiszervezni a marketinget? - Rocketing Online Marketing<\/title>\n<meta name=\"description\" content=\"Mik a jelei annak, hogy elj\u00f6tt a marketing kiszervez\u00e9s ideje? Hogyan ismerj\u00fck fel azokat a szitu\u00e1ci\u00f3kat, amikor \u00e9rdemesebb egy v\u00e1llalkoz\u00f3val dolgozni?\" \/>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"hu_HU\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Mikor kell kiszervezni a marketinget? - Rocketing Online Marketing\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Mik a jelei annak, hogy elj\u00f6tt a marketing kiszervez\u00e9s ideje? Hogyan ismerj\u00fck fel azokat a szitu\u00e1ci\u00f3kat, amikor \u00e9rdemesebb egy v\u00e1llalkoz\u00f3val dolgozni?\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Rocketing Online Marketing\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2019-06-28T16:55:39+00:00\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2021-12-06T10:32:43+00:00\" \/>\n<meta property=\"og:image\" content=\"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2019\/06\/Mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget_.png\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:width\" content=\"560\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:height\" content=\"315\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:type\" content=\"image\/png\" \/>\n<meta name=\"author\" content=\"Szab\u00f3 Niki\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Szerz\u0151:\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"Szab\u00f3 Niki\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:label2\" content=\"Becs\u00fclt olvas\u00e1si id\u0151\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data2\" content=\"5 perc\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\/\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"Article\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/#article\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/\"},\"author\":{\"name\":\"Szab\u00f3 Niki\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/bad0cd3afe77391729d3f0470251a7bb\"},\"headline\":\"Mikor kell kiszervezni a marketinget?\",\"datePublished\":\"2019-06-28T16:55:39+00:00\",\"dateModified\":\"2021-12-06T10:32:43+00:00\",\"mainEntityOfPage\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/\"},\"wordCount\":1416,\"publisher\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#organization\"},\"articleSection\":[\"Marketing tan\u00e1csok\"],\"inLanguage\":\"hu\"},{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/\",\"url\":\"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/\",\"name\":\"Mikor kell kiszervezni a marketinget? - Rocketing Online Marketing\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#website\"},\"datePublished\":\"2019-06-28T16:55:39+00:00\",\"dateModified\":\"2021-12-06T10:32:43+00:00\",\"description\":\"Mik a jelei annak, hogy elj\u00f6tt a marketing kiszervez\u00e9s ideje? Hogyan ismerj\u00fck fel azokat a szitu\u00e1ci\u00f3kat, amikor \u00e9rdemesebb egy v\u00e1llalkoz\u00f3val dolgozni?\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"hu\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Home\",\"item\":\"https:\/\/rocketing.hu\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Mikor kell kiszervezni a marketinget?\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#website\",\"url\":\"https:\/\/rocketing.hu\/\",\"name\":\"Rocketing Online Marketing\",\"description\":\"Rocketing - Marketing\u00fcgyn\u00f6ks\u00e9g\",\"publisher\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#organization\"},\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\/\/rocketing.hu\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":\"required name=search_term_string\"}],\"inLanguage\":\"hu\"},{\"@type\":\"Organization\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#organization\",\"name\":\"Rocketing\",\"url\":\"https:\/\/rocketing.hu\/\",\"logo\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"hu\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/logo\/image\/\",\"url\":\"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2018\/11\/Rocketing_logo.png\",\"contentUrl\":\"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2018\/11\/Rocketing_logo.png\",\"width\":960,\"height\":960,\"caption\":\"Rocketing\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/logo\/image\/\"}},{\"@type\":\"Person\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/bad0cd3afe77391729d3f0470251a7bb\",\"name\":\"Szab\u00f3 Niki\",\"image\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"hu\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/image\/\",\"url\":\"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/d575f01388fa3e3fe95d5e01c3862bdc?s=96&d=mm&r=g\",\"contentUrl\":\"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/d575f01388fa3e3fe95d5e01c3862bdc?s=96&d=mm&r=g\",\"caption\":\"Szab\u00f3 Niki\"},\"description\":\"4 \u00e9ves online marketing tapasztalattal rendelkez\u0151 specialista, akinek a szenved\u00e9lye a social media, e-mail marketing automatiz\u00e1ci\u00f3 \u00e9s a tartalommenedzsment.\",\"sameAs\":[\"https:\/\/www.rocketing.hu\"],\"url\":\"https:\/\/rocketing.hu\/author\/niki\/\"}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Mikor kell kiszervezni a marketinget? - Rocketing Online Marketing","description":"Mik a jelei annak, hogy elj\u00f6tt a marketing kiszervez\u00e9s ideje? Hogyan ismerj\u00fck fel azokat a szitu\u00e1ci\u00f3kat, amikor \u00e9rdemesebb egy v\u00e1llalkoz\u00f3val dolgozni?","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/","og_locale":"hu_HU","og_type":"article","og_title":"Mikor kell kiszervezni a marketinget? - Rocketing Online Marketing","og_description":"Mik a jelei annak, hogy elj\u00f6tt a marketing kiszervez\u00e9s ideje? Hogyan ismerj\u00fck fel azokat a szitu\u00e1ci\u00f3kat, amikor \u00e9rdemesebb egy v\u00e1llalkoz\u00f3val dolgozni?","og_url":"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/","og_site_name":"Rocketing Online Marketing","article_published_time":"2019-06-28T16:55:39+00:00","article_modified_time":"2021-12-06T10:32:43+00:00","og_image":[{"width":560,"height":315,"url":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2019\/06\/Mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget_.png","type":"image\/png"}],"author":"Szab\u00f3 Niki","twitter_card":"summary_large_image","twitter_misc":{"Szerz\u0151:":"Szab\u00f3 Niki","Becs\u00fclt olvas\u00e1si id\u0151":"5 perc"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"Article","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/"},"author":{"name":"Szab\u00f3 Niki","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/bad0cd3afe77391729d3f0470251a7bb"},"headline":"Mikor kell kiszervezni a marketinget?","datePublished":"2019-06-28T16:55:39+00:00","dateModified":"2021-12-06T10:32:43+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/"},"wordCount":1416,"publisher":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#organization"},"articleSection":["Marketing tan\u00e1csok"],"inLanguage":"hu"},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/","url":"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/","name":"Mikor kell kiszervezni a marketinget? - Rocketing Online Marketing","isPartOf":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#website"},"datePublished":"2019-06-28T16:55:39+00:00","dateModified":"2021-12-06T10:32:43+00:00","description":"Mik a jelei annak, hogy elj\u00f6tt a marketing kiszervez\u00e9s ideje? Hogyan ismerj\u00fck fel azokat a szitu\u00e1ci\u00f3kat, amikor \u00e9rdemesebb egy v\u00e1llalkoz\u00f3val dolgozni?","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/#breadcrumb"},"inLanguage":"hu","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/"]}]},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/mikor-kell-kiszervezni-a-marketinget\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Home","item":"https:\/\/rocketing.hu\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Mikor kell kiszervezni a marketinget?"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#website","url":"https:\/\/rocketing.hu\/","name":"Rocketing Online Marketing","description":"Rocketing - Marketing\u00fcgyn\u00f6ks\u00e9g","publisher":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/rocketing.hu\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"hu"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#organization","name":"Rocketing","url":"https:\/\/rocketing.hu\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"hu","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2018\/11\/Rocketing_logo.png","contentUrl":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2018\/11\/Rocketing_logo.png","width":960,"height":960,"caption":"Rocketing"},"image":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/logo\/image\/"}},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/bad0cd3afe77391729d3f0470251a7bb","name":"Szab\u00f3 Niki","image":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"hu","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/image\/","url":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/d575f01388fa3e3fe95d5e01c3862bdc?s=96&d=mm&r=g","contentUrl":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/d575f01388fa3e3fe95d5e01c3862bdc?s=96&d=mm&r=g","caption":"Szab\u00f3 Niki"},"description":"4 \u00e9ves online marketing tapasztalattal rendelkez\u0151 specialista, akinek a szenved\u00e9lye a social media, e-mail marketing automatiz\u00e1ci\u00f3 \u00e9s a tartalommenedzsment.","sameAs":["https:\/\/www.rocketing.hu"],"url":"https:\/\/rocketing.hu\/author\/niki\/"}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1821"}],"collection":[{"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1821"}],"version-history":[{"count":6,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1821\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3401,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1821\/revisions\/3401"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/1822"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1821"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1821"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1821"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}