{"id":2235,"date":"2020-03-05T13:20:47","date_gmt":"2020-03-05T11:20:47","guid":{"rendered":"https:\/\/rocketing.hu\/?p=2235"},"modified":"2021-12-06T12:29:48","modified_gmt":"2021-12-06T10:29:48","slug":"igy-noveltuk-1-honap-alatt-34-al-organikusan-ugyfelunk-blog-olvasottsagat","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/rocketing.hu\/igy-noveltuk-1-honap-alatt-34-al-organikusan-ugyfelunk-blog-olvasottsagat\/","title":{"rendered":"\u00cdgy n\u00f6velt\u00fck organikusan 1 h\u00f3nap alatt 34%-kal \u00fcgyfel\u00fcnk blog olvasotts\u00e1g\u00e1t"},"content":{"rendered":"\n

A SEO-r\u00f3l k\u00f6ztudott, hogy sok\u00e1ig tart vele jelent\u0151s eredm\u00e9nyeket el\u00e9rni, \u00e9s nagy energia-, vagy p\u00e9nz\u00fcgyi befektet\u00e9s sz\u00fcks\u00e9ges hozz\u00e1. \u00c1m van egy olyan megold\u00e1s a l\u00e1togat\u00f3k sz\u00e1m\u00e1nak n\u00f6vel\u00e9s\u00e9re, amir\u0151l rengeteg SEO specialista nem tud, \u00e9s m\u00e9g enn\u00e9l is kevesebb haszn\u00e1lja. Ezt a praktik\u00e1t alkalmazva n\u00f6velt\u00fck egyik \u00fcgyfel\u00fcnk organikus blog olvasotts\u00e1g\u00e1t 34%-al, r\u00e1ad\u00e1sul csup\u00e1n 1 h\u00f3nap alatt.<\/p>\n\n\n\n\n\n\n\n

Biztos, hogy j\u00f3 a tartalom strat\u00e9gi\u00e1d?<\/h2>\n\n\n\n

Rengetegen beleesnek abba a hib\u00e1ba, hogy t\u00falzottan az \u00faj tartalmak k\u00e9sz\u00edt\u00e9s\u00e9re teszik a hangs\u00falyt. Mindig csak \u00fajabb, \u00e9s \u00fajabb anyagokat akarnak, majd a m\u00e1r elk\u00e9sz\u00fclt cikkeket teljesen elhanyagolj\u00e1k. <\/p>\n\n\n\n

Ez a tendencia egy\u00e9bk\u00e9nt nem csak a tartalommarketingre \u00e9rv\u00e9nyes, hanem \u00f6sszess\u00e9g\u00e9ben az eg\u00e9sz marketingre. A legt\u00f6bb c\u00e9g \u00faj lead<\/a>-ek szerz\u00e9s\u00e9re koncentr\u00e1l, ami felem\u00e9szti a marketing k\u00f6lts\u00e9g\u00fck legnagyobb r\u00e9sz\u00e9t, m\u00edg teljesen elhanyagolj\u00e1k a m\u00e1r megl\u00e9v\u0151 v\u00e1s\u00e1rl\u00f3ikat vagy \u00e9rdekl\u0151d\u0151iket, akiket sokkal olcs\u00f3bban tudn\u00e1nak h\u0171s\u00e9gess\u00e9 tenni.<\/p>\n\n\n\n

A tartalommarketingben is megfigyelhet\u0151, hogy a blog olvas\u00f3k legnagyobb sz\u00e1zal\u00e9ka nem a frissen meg\u00edrt cikkeket olvassa, hanem ink\u00e1bb a r\u00e9gebbieket.<\/p>\n\n\n\n

Enn\u00e9l az \u00fcgyfel\u00fcnkn\u00e9l is megfigyelt\u00fck ezt a jelens\u00e9get, hiszen havi szinten a blog megtekint\u00e9sek csup\u00e1n 5,3%-a \u00e9rkezett az \u00faj bejegyz\u00e9sekb\u0151l, m\u00edg \u00e9ves szinten ez a sz\u00e1m 3,8%-ra cs\u00f6kkent.<\/strong> (A havi elemz\u00e9sn\u00e9l r\u00e9ginek sz\u00e1m\u00edt az a cikk, ami nem az adott h\u00f3napban \u00edr\u00f3dott.)<\/p>\n\n\n\n

\"Cikk<\/figure><\/div>\n\n\n\n
\"Cikk<\/figure><\/div>\n\n\n\n

Ezek a sz\u00e1mok megmutatj\u00e1k, hogy nem lenne szabad teljesen megfeledkezn\u00fcnk a r\u00e9gi cikkeinkr\u0151l, hiszen n\u00e9h\u00e1ny v\u00e1ltoztat\u00e1ssal kiemelked\u0151 eredm\u00e9nyeket \u00e9rhet\u00fcnk el vel\u00fck.<\/p>\n\n\n\n

Blog cikkek T\u00f6rt\u00e9nelmi Optimaliz\u00e1l\u00e1sa (Historical Optimization)<\/h2>\n\n\n\n

Ennek a SEO praktik\u00e1nak a l\u00e9nyege, hogy megfelel\u0151 kulcssz\u00f3 kutat\u00e1s \u00e9s a cikkeink analitik\u00e1j\u00e1nak megismer\u00e9se ut\u00e1n sorban v\u00e9gighaladunk a r\u00e9gi cikkeken, \u00e9s a benn\u00fck l\u00e9v\u0151 tartalmat friss\u00edtj\u00fck. Ez a tartalom-friss\u00edt\u00e9s nem csak a le\u00edrtak aktualiz\u00e1l\u00e1s\u00e1t foglalja mag\u00e1ba, hanem a keres\u00e9si kifejez\u00e9sek, a c\u00edmsorok, \u00e9s a meta le\u00edr\u00e1sok v\u00e1ltoztat\u00e1s\u00e1t is. <\/p>\n\n\n\n

Az analitik\u00e1k megmutatj\u00e1k, hogy a blog olvas\u00f3k milyen kulcsszavakkal tal\u00e1lnak r\u00e1 a cikkekre, \u00e9s hogy a pozit\u00edv eredm\u00e9nyekre m\u00e9g jobban r\u00e1er\u0151s\u00edts\u00fcnk, \u00e9rdemes ezeket a kulcsszavakat elhelyezni a sz\u00f6vegben a c\u00edmsorokban \u00e9s a meta le\u00edr\u00e1sokban. Arr\u00f3l nem is besz\u00e9lve, hogy k\u00f6nnyen el\u0151fordulhat, hogy a 3-4 \u00e9vvel ezel\u0151tt cikkek m\u00e9g nem voltak megfelel\u0151en SEO szempontok szerint meg\u00edrva,ez\u00e9rt az ilyen hib\u00e1kat is \u00e9rdemes szem\u00fcgyre venni.<\/p>\n\n\n\n

Ezen k\u00edv\u00fcl, ha rendszeresen foglalkozol a blogoddal \u00e9s alapos tartalom strat\u00e9gi\u00e1t k\u00f6vetsz, akkor biztosan rendelkezel m\u00e1r olyan friss anyagokkal, amiket beilleszthetsz ak\u00e1r egy linkk\u00e9nt, ak\u00e1r egy k\u00e9pk\u00e9nt vagy egy paragrafusk\u00e9nt a r\u00e9gebbi cikkeidbe, ezzel is n\u00f6velve bels\u0151 link-h\u00e1l\u00f3zatodat.<\/p>\n\n\n\n

Mi ennek a n\u00f6veked\u00e9snek az oka?<\/h2>\n\n\n\n

A Google algoritmusa nagyra \u00e9rt\u00e9keli a friss tartalmakat. Ha val\u00f3ban ipar\u00e1gad top c\u00e9gei k\u00f6z\u00e9 akarsz ker\u00fclni, \u00e9s ehhez nem csak a hirdet\u00e9sekben, hanem organikusan is le szeretn\u00e9d gy\u0151zni a konkurenci\u00e1dat, akkor mindenk\u00e9ppen \u00e9rdemes bevetned ezt a <\/a>SEO praktik\u00e1t<\/a>. <\/p>\n\n\n\n

Ezzel a megold\u00e1ssal t\u00f6bbf\u00e9le m\u00f3don is pozit\u00edv hat\u00e1st fejthetsz ki organikus megjelen\u00e9seidre<\/a>, amiket a k\u00f6vetkez\u0151k:<\/p>\n\n\n\n