{"id":2339,"date":"2020-05-28T12:18:45","date_gmt":"2020-05-28T10:18:45","guid":{"rendered":"https:\/\/rocketing.hu\/?p=2339"},"modified":"2022-08-18T14:46:37","modified_gmt":"2022-08-18T12:46:37","slug":"a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/","title":{"rendered":"A legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell"},"content":{"rendered":"\n
Adatvez\u00e9relt marketing… h\u00e1nyszor hallottad vagy olvastad m\u00e1r ezt a kifejez\u00e9st? De tudod, hogy hogyan kezdj bele?<\/p>\n\n\n\n
Az adatvez\u00e9relt c\u00e9gvezet\u00e9s l\u00e9nyege az, hogy hasra \u00fct\u00e9s alap\u00fa d\u00f6nt\u00e9sek helyett a sz\u00e1mok \u00e1ltal mutatott val\u00f3s\u00e1g alapj\u00e1n t\u00f6rt\u00e9nik a d\u00f6nt\u00e9shozatal. Ez mind sz\u00e9p \u00e9s j\u00f3, de hogyan val\u00f3s\u00edthatod ezt meg? Milyen marketing statisztik\u00e1kat kell k\u00f6vetned ahhoz, hogy a legjobb d\u00f6nt\u00e9seket hozhasd?<\/p>\n\n\n\n
Minden v\u00e1llalat c\u00e9lja a n\u00f6veked\u00e9s. Ez marketing szempontb\u00f3l azt jelenti, hogy a ROI<\/a> (Return on Investment) mutat\u00f3idnak pozit\u00edvnak kell lennie h\u00f3napr\u00f3l h\u00f3napra. Viszont egy megalapozott hirdet\u00e9s terv \u00e9s az annak ellen\u0151rz\u00e9s\u00e9re szolg\u00e1l\u00f3 metrik\u00e1k k\u00f6vet\u00e9se n\u00e9lk\u00fcl nem fogod tudni meghat\u00e1rozni, hogy a kamp\u00e1nyok milyen ir\u00e1nyba viszik c\u00e9ged.<\/p>\n\n\n\n A megfelel\u0151 m\u00e9r\u0151sz\u00e1mok k\u00f6vet\u00e9s\u00e9vel k\u00e9pes leszel optimaliz\u00e1lni kamp\u00e1nyaidat, hogy m\u00e9g kisebb k\u00f6lts\u00e9ggel m\u00e9g jobb eredm\u00e9nyeket \u00e9rj el. Ez az agilis marketing kulcsa.<\/strong><\/p>\n\n\n\n Persze ha egy marketing\u00fcgyn\u00f6ks\u00e9ggel dolgozol egy\u00fctt<\/a>, akkor is \u00e9rdemes tiszt\u00e1ban lenned ezekkel a sz\u00e1mokkal, mert \u00f6n\u00e1ll\u00f3an is ellen\u0151rizni tudod a munk\u00e1jukat.<\/p>\n\n\n\n F\u00fcggetlen\u00fcl att\u00f3l, hogy milyen platformon futtatsz hirdet\u00e9seket, vagy hogy vannak-e jelenleg kamp\u00e1nyaid, a k\u00f6vetkez\u0151 l\u00e9p\u00e9sedet nagyban meg fogja hat\u00e1rozni a weboldal l\u00e1togat\u00f3idnak a sz\u00e1ma.<\/p>\n\n\n\n P\u00e9ld\u00e1ul ha weboldalad nem rendelkezik minimum havi 1000 \u00faj megtekint\u00e9ssel, akkor remarketing kamp\u00e1nyok<\/a>at sem fogsz tudni ind\u00edtani, \u00edgy a hirdet\u00e9si tervedet is e szerint kell alak\u00edtani.<\/p>\n\n\n8 marketing m\u00e9r\u0151sz\u00e1m, amit \u00e9rdemes szemmel tartanod<\/h2>\n\n\n\n
1. Weboldal l\u00e1togat\u00f3sz\u00e1m<\/h3>\n\n\n\n