{"id":2339,"date":"2020-05-28T12:18:45","date_gmt":"2020-05-28T10:18:45","guid":{"rendered":"https:\/\/rocketing.hu\/?p=2339"},"modified":"2022-08-18T14:46:37","modified_gmt":"2022-08-18T12:46:37","slug":"a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/","title":{"rendered":"A legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell"},"content":{"rendered":"\n

Adatvez\u00e9relt marketing… h\u00e1nyszor hallottad vagy olvastad m\u00e1r ezt a kifejez\u00e9st? De tudod, hogy hogyan kezdj bele?<\/p>\n\n\n\n

Az adatvez\u00e9relt c\u00e9gvezet\u00e9s l\u00e9nyege az, hogy hasra \u00fct\u00e9s alap\u00fa d\u00f6nt\u00e9sek helyett a sz\u00e1mok \u00e1ltal mutatott val\u00f3s\u00e1g alapj\u00e1n t\u00f6rt\u00e9nik a d\u00f6nt\u00e9shozatal. Ez mind sz\u00e9p \u00e9s j\u00f3, de hogyan val\u00f3s\u00edthatod ezt meg? Milyen marketing statisztik\u00e1kat kell k\u00f6vetned ahhoz, hogy a legjobb d\u00f6nt\u00e9seket hozhasd?<\/p>\n\n\n\n

Mi\u00e9rt fontos a marketing statisztik\u00e1k k\u00f6vet\u00e9se?<\/h2>\n\n\n\n

Minden v\u00e1llalat c\u00e9lja a n\u00f6veked\u00e9s. Ez marketing szempontb\u00f3l azt jelenti, hogy a ROI<\/a> (Return on Investment) mutat\u00f3idnak pozit\u00edvnak kell lennie h\u00f3napr\u00f3l h\u00f3napra. Viszont egy megalapozott hirdet\u00e9s terv \u00e9s az annak ellen\u0151rz\u00e9s\u00e9re szolg\u00e1l\u00f3 metrik\u00e1k k\u00f6vet\u00e9se n\u00e9lk\u00fcl nem fogod tudni meghat\u00e1rozni, hogy a kamp\u00e1nyok milyen ir\u00e1nyba viszik c\u00e9ged.<\/p>\n\n\n\n

A megfelel\u0151 m\u00e9r\u0151sz\u00e1mok k\u00f6vet\u00e9s\u00e9vel k\u00e9pes leszel optimaliz\u00e1lni kamp\u00e1nyaidat, hogy m\u00e9g kisebb k\u00f6lts\u00e9ggel m\u00e9g jobb eredm\u00e9nyeket \u00e9rj el. Ez az agilis marketing kulcsa.<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Persze ha egy marketing\u00fcgyn\u00f6ks\u00e9ggel dolgozol egy\u00fctt<\/a>, akkor is \u00e9rdemes tiszt\u00e1ban lenned ezekkel a sz\u00e1mokkal, mert \u00f6n\u00e1ll\u00f3an is ellen\u0151rizni tudod a munk\u00e1jukat.<\/p>\n\n\n\n

8 marketing m\u00e9r\u0151sz\u00e1m, amit \u00e9rdemes szemmel tartanod<\/h2>\n\n\n\n

1. Weboldal l\u00e1togat\u00f3sz\u00e1m<\/h3>\n\n\n\n

F\u00fcggetlen\u00fcl att\u00f3l, hogy milyen platformon futtatsz hirdet\u00e9seket, vagy hogy vannak-e jelenleg kamp\u00e1nyaid, a k\u00f6vetkez\u0151 l\u00e9p\u00e9sedet nagyban meg fogja hat\u00e1rozni a weboldal l\u00e1togat\u00f3idnak a sz\u00e1ma.<\/p>\n\n\n\n

P\u00e9ld\u00e1ul ha weboldalad nem rendelkezik minimum havi 1000 \u00faj megtekint\u00e9ssel, akkor remarketing kamp\u00e1nyok<\/a>at sem fogsz tudni ind\u00edtani, \u00edgy a hirdet\u00e9si tervedet is e szerint kell alak\u00edtani.<\/p>\n\n\n

\n
\"remarketing<\/figure><\/div>\n\n\n

Ezt a statisztik\u00e1t egyszer\u0171en k\u00f6vetheted a Google Analytics<\/a> haszn\u00e1lat\u00e1val. Ha m\u00e9g nem rendelkezel Analytics fi\u00f3kkal, akkor mindenk\u00e9ppen aj\u00e1nljuk sz\u00e1modra, hogy bar\u00e1tkozz meg ezzel a fel\u00fclettel, mert olyan adatokat tudhatsz meg a v\u00e1llalatodr\u00f3l, amiket eddig nem ismert\u00e9l. <\/p>\n\n\n\n

Az \u00faj \u00fcgyfelekkel val\u00f3 konzult\u00e1ci\u00f3 sor\u00e1n ez az egyik els\u0151 k\u00e9rd\u00e9seink k\u00f6z\u00e9 tartozik<\/a>, ezzel mi is felm\u00e9rj\u00fck az \u00faj egy\u00fcttm\u0171k\u00f6d\u00e9shez sz\u00fcks\u00e9ges feladatok m\u00e9rt\u00e9k\u00e9t.<\/p>\n\n\n\n

2. Visszapattan\u00e1si ar\u00e1ny<\/h3>\n\n\n\n

A visszapattan\u00e1si ar\u00e1ny a weboldal l\u00e1togat\u00f3knak azt a sz\u00e1zal\u00e9k\u00e1t mutatja, akik egy adott oldalra \u00e9rkeztek a weboldaladon \u00e9s an\u00e9lk\u00fcl hagyt\u00e1k el azt, hogy b\u00e1rhov\u00e1 m\u00e1shova kattintottak volna.<\/p>\n\n\n\n

A visszapattan\u00e1si ar\u00e1nyt n\u00e9zheted a teljes weboldaladra n\u00e9zve, de k\u00fcl\u00f6n, az egyes aloldalak, vagy landol\u00f3 oldalak teljes\u00edtm\u00e9ny\u00e9t is k\u00f6vetheted vele. <\/p>\n\n\n\n

Ez a metrika kiv\u00e1l\u00f3 arra, hogy leellen\u0151rizd az oldalad min\u0151s\u00e9g\u00e9t. Amennyiben magas a visszapattan\u00e1si ar\u00e1ny, akkor alacsony az oldalon l\u00e9v\u0151 tartalom min\u0151s\u00e9ge \u00e9s az emberek nem olvass\u00e1k v\u00e9gig azt. Ezen k\u00edv\u00fcl a magas sz\u00e1zal\u00e9k azt is mutathatja, hogy nem j\u00f3 embereket c\u00e9lzol hirdet\u00e9seiddel, \u00edgy a kattint\u00e1s ut\u00e1n olyan tartalmat l\u00e1tnak, ami nem felel meg az \u00e9rdekl\u0151d\u00e9s\u00fcknek.<\/p>\n\n\n\n

3. CPC (Cost-Per-Click), vagyis egy kattint\u00e1s \u00e1ra<\/h3>\n\n\n\n

Ha olyan hirdet\u00e9seket futtatsz, ahol a siker m\u00e9rt\u00e9k\u00e9t legink\u00e1bb a kattint\u00e1sok sz\u00e1m\u00e1val tudod m\u00e9rni (p\u00e9ld\u00e1ul ha egy cikket hirdetsz egy t\u00e9ma n\u00e9pszer\u0171s\u00edt\u00e9se miatt), akkor a CPC az egyik legfontosabb metrika, amit k\u00f6vetned kell. Ez megmutatja neked, hogy mennyibe ker\u00fcl egy olvas\u00f3, vagy weboldal l\u00e1togat\u00f3 megszerz\u00e9se az adott hirdet\u00e9sn\u00e9l. <\/p>\n\n\n\n

Ha t\u00fal magas ez a sz\u00e1m, akkor mindenk\u00e9ppen v\u00e1ltoztatni kell a hirdet\u00e9s sz\u00f6veg\u00e9n, a kreat\u00edvon, vagy mag\u00e1n az aj\u00e1nlaton. A\/B tesztel\u00e9ssel meghat\u00e1rozhatod, hogy a k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 k\u00e9pek, vide\u00f3k, vagy megfogalmaz\u00e1sok k\u00f6z\u00fcl melyik tetszik legink\u00e1bb a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9gednek, amit a CPC cs\u00f6kken\u00e9s\u00e9ben vehetsz \u00e9szre.<\/p>\n\n\n\n

4. CTR (Click-Through-Rate), azaz \u00c1tkattint\u00e1si ar\u00e1ny<\/h3>\n\n\n\n

Ez a marketing m\u00e9r\u0151sz\u00e1m nem csak hirdet\u00e9sekn\u00e9l j\u00f6n j\u00f3l, hanem h\u00edrlevelek<\/a> k\u00fcld\u00e9s\u00e9n\u00e9l is. A CTR azt mutatja meg, hogy az el\u00e9rt emberek h\u00e1ny sz\u00e1zal\u00e9ka kattint az adott tartalomra. <\/p>\n\n\n\n

Ennek \u00e9rtelm\u00e9ben, ha alacsony a CTR sz\u00e1zal\u00e9kod (a Facebook m\u00e9r\u00e9sei szerint az \u00e1tlag CTR 0,90% k\u00f6r\u00fclre esik minden ipar\u00e1gat egybev\u00e9ve), akkor az azt jelenti, hogy a tartalom amit hirdetsz, vagy elk\u00fcldt\u00e9l h\u00edrlev\u00e9lben nem \u00e9rdekli azt a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9get.<\/p>\n\n\n\n

Ennek a sz\u00e1mnak a finomhangol\u00e1s\u00e1ra is az A\/B tesztel\u00e9s a v\u00e1lasz. Ilyenkor, ugyan\u00fagy mint a CPC-n\u00e9l, tesztelned kell a k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 \u00fczeneteket, k\u00e9peket, vide\u00f3kat, \u00e9s persze a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9geket is, mert lehet, hogy egy bizonyos probl\u00e9ma nagyon hangs\u00falyos az egyik persona-n\u00e1l, m\u00edg egy\u00e1ltal\u00e1n nem \u00e9rdekes egy m\u00e1sik ember sz\u00e1m\u00e1ra.<\/p>\n\n\n

\n
\"PPC<\/figure><\/div>\n\n\n

5.CPA (Cost-Per-Acquisition), azaz a konverzi\u00f3 megszerz\u00e9s\u00e9nek k\u00f6lts\u00e9ge<\/h3>\n\n\n\n

Nagyon fontos a fenti k\u00e9t m\u00e9r\u0151sz\u00e1m, CPC \u00e9s CTA is, viszont az, hogy mennyire \u00e9ri meg sz\u00e1modra az egyes kamp\u00e1nyaidat futtatni az adott form\u00e1ban val\u00f3j\u00e1ban a CPA mutatja meg. <\/p>\n\n\n\n

Ez a sz\u00e1m azt \u00e1rulja el Neked, hogy mennyibe ker\u00fcl egy olyan ember megszerz\u00e9se, aki egy \u00e1ltalad fontosnak tartott cselekv\u00e9st v\u00e9gez el a weboldaladon, teh\u00e1t konvert\u00e1l.. Egyszer\u0171en fogalmazva, a CPA azt a p\u00e9nzbeli \u00f6sszeget mutatja, amit ki kellett fizetned az adott v\u00e1s\u00e1rl\u00f3\/feliratkoz\u00f3 stb. megszerz\u00e9s\u00e9\u00e9rt.<\/p>\n\n\n\n

Persze ahhoz, hogy tudd, hogy mennyit \u00e9rdemes maximum kifizetned egy konverzi\u00f3\u00e9rt, azt is tudnod kell, hogy mennyit hoz sz\u00e1modra bev\u00e9telk\u00e9nt.<\/p>\n\n\n\n

6. LTV (Lifetime Value), azaz egy \u00fcgyf\u00e9l\/v\u00e1s\u00e1rl\u00f3 teljes \u00e9rt\u00e9ke<\/h3>\n\n\n\n

A Lifetime Value azt az \u00f6sszeget mutatja meg Neked, amennyit \u00e1tlagosan egy \u00fcgyf\u00e9l\/vev\u0151 kifizet c\u00e9gednek az \u00fczleti kapcsolatotok sor\u00e1n. <\/p>\n\n\n\n

P\u00e9ld\u00e1ul ha Neked egy SaaS szoftver<\/a> c\u00e9ged van \u00e9s az el\u0151fizet\u0151id \u00e1tlagosan 10.000 forintot hagynak n\u00e1lad havonta, \u00e9s \u00e1tlagosan 10 h\u00f3napig maradnak n\u00e1lad, akkor 1 \u00fcgyfeled LTV-je 100.000 Ft.<\/p>\n\n\n\n

Ha webshopod van, \u00e9s az \u00e1tlagos kos\u00e1r\u00e9rt\u00e9k 15.000 Ft \u00e9s \u00e1tlagosan egy v\u00e1s\u00e1rl\u00f3 3x v\u00e1s\u00e1rol n\u00e1lad, akkor az \u0151 LTV-je 45.000 Ft.<\/p>\n\n\n\n

Ennek alapj\u00e1n ki tudod sz\u00e1molni, hogy mennyit \u00e9rdemes maxim\u00e1lisan egy v\u00e1s\u00e1rl\u00f3\/\u00faj \u00fcgyf\u00e9l megszerz\u00e9s\u00e9re k\u00f6ltened. <\/strong><\/p>\n\n\n\n

Megfelel\u0151 marketing strat\u00e9gia<\/a> mellett az LTV-nek is emelkednie kell, hiszen a l\u00e1togat\u00f3kb\u00f3l t\u00f6bb el\u0151fizet\u0151 lesz, az el\u0151fizet\u0151k is nagyobb ar\u00e1nyban l\u00e9pnek magasabb \u00e9rt\u00e9k\u0171 csomagba \u00e9s tov\u00e1bb maradnak veled.<\/p>\n\n\n\n

7. ROAS (Return On Ad Spend), azaz a hirdet\u00e9si k\u00f6lts\u00e9g megt\u00e9r\u00fcl\u00e9si r\u00e1t\u00e1ja<\/h3>\n\n\n\n

A ROAS azt mutatja meg, hogy a hirdet\u00e9sre ford\u00edtott k\u00f6lts\u00e9geid mekkora m\u00e9rt\u00e9kben t\u00e9r\u00fcltek meg. Ha p\u00e9ld\u00e1ul 50.000 Ft-ot sz\u00e1nt\u00e1l az egyik Facebook kamp\u00e1nyodra, ami 300.000 Ft-ot hozott sz\u00e1modra, akkor a ROAS 600% lesz.<\/p>\n\n\n\n

De ha ugyanez a kamp\u00e1ny csak 30.000 Ft-ot termelt neked, akkor a ROAS csak 60% lesz, \u00edgy musz\u00e1j leszel ennek a fel\u00e9p\u00edt\u00e9s\u00e9n \u00e9s a koncepci\u00f3n v\u00e1ltoztatni, vagy teljesen le\u00e1ll\u00edtani a prom\u00f3ci\u00f3t mert t\u00f6bbet k\u00f6ltesz, mint amennyit visszahoz neked a kamp\u00e1ny.<\/p>\n\n\n\n

8. ROI (Return on Investment), azaz az \u00f6sszes marketing befektet\u00e9sed megt\u00e9r\u00fcl\u00e9si r\u00e1t\u00e1ja<\/h3>\n\n\n\n

A ROAS \u00e9s a ROI k\u00f6z\u00f6tt az a k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9g, hogy m\u00edg a ROAS csak a hirdet\u00e9sre ford\u00edtott p\u00e9nz megt\u00e9r\u00fcl\u00e9s\u00e9t figyeli, addig a ROI az \u00f6sszes marketingre ford\u00edtott befektet\u00e9s megt\u00e9r\u00fcl\u00e9s\u00e9t mutatja. <\/p>\n\n\n\n

Ebbe beletartozik a marketing\u00fcgyn\u00f6ks\u00e9g<\/a> b\u00e9re, akivel egy\u00fctt dolgozol, a szoftverek \u00e1ra, amit kifizetsz a hirdet\u00e9sek miatt, a Te \u00f3rab\u00e9red \u00e9rt\u00e9ke, amit ezzel a projekttel t\u00f6ltesz stb. Ezeket az \u00f6sszegeket kell p\u00e1rhuzamba \u00e1ll\u00edtanod a hirdet\u00e9seid teljes\u00edtm\u00e9ny\u00e9vel, \u00edgy meg tudod hat\u00e1rozni, hogy a jelenlegi koncepci\u00f3 \u00e9s egy\u00fcttm\u0171k\u00f6d\u00e9s mennyire hozza vissza az \u00e1r\u00e1t. Ide\u00e1lis esetben ennek b\u0151ven 100% felett kell lennie.<\/p>\n\n\n\n

Te ezek k\u00f6z\u00fcl h\u00e1nyat tartott\u00e1l szemmel eddig?<\/strong> Tal\u00e1lt\u00e1l a list\u00e1ban olyan statisztik\u00e1t, amir\u0151l eddig nem hallott\u00e1l, vagy nem alkalmazt\u00e1l a marketing d\u00f6nt\u00e9seid meghozatala el\u0151tt?<\/p>\n\n\n\n

Rem\u00e9lj\u00fck, hogy \u00faj inform\u00e1ci\u00f3kkal gazdagodt\u00e1l ebb\u0151l a cikkb\u0151l is, \u00e9s m\u00e1r tiszt\u00e1bban l\u00e1tod az utat az adat-vez\u00e9relt marketing fel\u00e9.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Adatvez\u00e9relt marketing… h\u00e1nyszor hallottad vagy olvastad m\u00e1r ezt a kifejez\u00e9st? De tudod, hogy hogyan kezdj bele? Az adatvez\u00e9relt c\u00e9gvezet\u00e9s l\u00e9nyege az, hogy hasra \u00fct\u00e9s alap\u00fa d\u00f6nt\u00e9sek helyett a sz\u00e1mok \u00e1ltal mutatott val\u00f3s\u00e1g alapj\u00e1n t\u00f6rt\u00e9nik a d\u00f6nt\u00e9shozatal. Ez mind sz\u00e9p \u00e9s j\u00f3, de hogyan val\u00f3s\u00edthatod ezt meg? Milyen marketing statisztik\u00e1kat kell k\u00f6vetned ahhoz, hogy a legjobb […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":3795,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[155,22,69],"tags":[],"yoast_head":"\nA legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell - Rocketing<\/title>\n<meta name=\"description\" content=\"Ismerd meg a legfontosabb marketing statisztik\u00e1kat, m\u00e9r\u0151sz\u00e1mokat, amelyeket k\u00f6vetned kell, hogy \u00e1tl\u00e1that\u00f3an l\u00e1sd a fejl\u0151d\u00e9sed.\" \/>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"hu_HU\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"A legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell - Rocketing\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"Ismerd meg a legfontosabb marketing statisztik\u00e1kat, m\u00e9r\u0151sz\u00e1mokat, amelyeket k\u00f6vetned kell, hogy \u00e1tl\u00e1that\u00f3an l\u00e1sd a fejl\u0151d\u00e9sed.\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Rocketing Online Marketing\" \/>\n<meta property=\"article:published_time\" content=\"2020-05-28T10:18:45+00:00\" \/>\n<meta property=\"article:modified_time\" content=\"2022-08-18T12:46:37+00:00\" \/>\n<meta property=\"og:image\" content=\"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2020\/05\/marketing-statisztikak-1.png\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:width\" content=\"1500\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:height\" content=\"844\" \/>\n\t<meta property=\"og:image:type\" content=\"image\/png\" \/>\n<meta name=\"author\" content=\"Szab\u00f3 Niki\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Szerz\u0151:\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"Szab\u00f3 Niki\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:label2\" content=\"Becs\u00fclt olvas\u00e1si id\u0151\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data2\" content=\"7 perc\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\/\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"Article\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/#article\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/\"},\"author\":{\"name\":\"Szab\u00f3 Niki\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/bad0cd3afe77391729d3f0470251a7bb\"},\"headline\":\"A legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell\",\"datePublished\":\"2020-05-28T10:18:45+00:00\",\"dateModified\":\"2022-08-18T12:46:37+00:00\",\"mainEntityOfPage\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/\"},\"wordCount\":1508,\"publisher\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#organization\"},\"articleSection\":[\"Facebook hirdet\u00e9s\",\"Marketing tan\u00e1csok\",\"Social Media\"],\"inLanguage\":\"hu\"},{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/\",\"url\":\"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/\",\"name\":\"A legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell - Rocketing\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#website\"},\"datePublished\":\"2020-05-28T10:18:45+00:00\",\"dateModified\":\"2022-08-18T12:46:37+00:00\",\"description\":\"Ismerd meg a legfontosabb marketing statisztik\u00e1kat, m\u00e9r\u0151sz\u00e1mokat, amelyeket k\u00f6vetned kell, hogy \u00e1tl\u00e1that\u00f3an l\u00e1sd a fejl\u0151d\u00e9sed.\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"hu\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Home\",\"item\":\"https:\/\/rocketing.hu\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"A legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#website\",\"url\":\"https:\/\/rocketing.hu\/\",\"name\":\"Rocketing Online Marketing\",\"description\":\"Rocketing - Marketing\u00fcgyn\u00f6ks\u00e9g\",\"publisher\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#organization\"},\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\/\/rocketing.hu\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":\"required name=search_term_string\"}],\"inLanguage\":\"hu\"},{\"@type\":\"Organization\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#organization\",\"name\":\"Rocketing\",\"url\":\"https:\/\/rocketing.hu\/\",\"logo\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"hu\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/logo\/image\/\",\"url\":\"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2018\/11\/Rocketing_logo.png\",\"contentUrl\":\"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2018\/11\/Rocketing_logo.png\",\"width\":960,\"height\":960,\"caption\":\"Rocketing\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/logo\/image\/\"}},{\"@type\":\"Person\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/bad0cd3afe77391729d3f0470251a7bb\",\"name\":\"Szab\u00f3 Niki\",\"image\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"hu\",\"@id\":\"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/image\/\",\"url\":\"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/d575f01388fa3e3fe95d5e01c3862bdc?s=96&d=mm&r=g\",\"contentUrl\":\"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/d575f01388fa3e3fe95d5e01c3862bdc?s=96&d=mm&r=g\",\"caption\":\"Szab\u00f3 Niki\"},\"description\":\"4 \u00e9ves online marketing tapasztalattal rendelkez\u0151 specialista, akinek a szenved\u00e9lye a social media, e-mail marketing automatiz\u00e1ci\u00f3 \u00e9s a tartalommenedzsment.\",\"sameAs\":[\"https:\/\/www.rocketing.hu\"],\"url\":\"https:\/\/rocketing.hu\/author\/niki\/\"}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"A legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell - Rocketing","description":"Ismerd meg a legfontosabb marketing statisztik\u00e1kat, m\u00e9r\u0151sz\u00e1mokat, amelyeket k\u00f6vetned kell, hogy \u00e1tl\u00e1that\u00f3an l\u00e1sd a fejl\u0151d\u00e9sed.","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/","og_locale":"hu_HU","og_type":"article","og_title":"A legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell - Rocketing","og_description":"Ismerd meg a legfontosabb marketing statisztik\u00e1kat, m\u00e9r\u0151sz\u00e1mokat, amelyeket k\u00f6vetned kell, hogy \u00e1tl\u00e1that\u00f3an l\u00e1sd a fejl\u0151d\u00e9sed.","og_url":"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/","og_site_name":"Rocketing Online Marketing","article_published_time":"2020-05-28T10:18:45+00:00","article_modified_time":"2022-08-18T12:46:37+00:00","og_image":[{"width":1500,"height":844,"url":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2020\/05\/marketing-statisztikak-1.png","type":"image\/png"}],"author":"Szab\u00f3 Niki","twitter_card":"summary_large_image","twitter_misc":{"Szerz\u0151:":"Szab\u00f3 Niki","Becs\u00fclt olvas\u00e1si id\u0151":"7 perc"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"Article","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/#article","isPartOf":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/"},"author":{"name":"Szab\u00f3 Niki","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/bad0cd3afe77391729d3f0470251a7bb"},"headline":"A legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell","datePublished":"2020-05-28T10:18:45+00:00","dateModified":"2022-08-18T12:46:37+00:00","mainEntityOfPage":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/"},"wordCount":1508,"publisher":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#organization"},"articleSection":["Facebook hirdet\u00e9s","Marketing tan\u00e1csok","Social Media"],"inLanguage":"hu"},{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/","url":"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/","name":"A legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell - Rocketing","isPartOf":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#website"},"datePublished":"2020-05-28T10:18:45+00:00","dateModified":"2022-08-18T12:46:37+00:00","description":"Ismerd meg a legfontosabb marketing statisztik\u00e1kat, m\u00e9r\u0151sz\u00e1mokat, amelyeket k\u00f6vetned kell, hogy \u00e1tl\u00e1that\u00f3an l\u00e1sd a fejl\u0151d\u00e9sed.","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/#breadcrumb"},"inLanguage":"hu","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/"]}]},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/a-legfontosabb-marketing-statisztikak-amiket-kovetned-kell\/#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Home","item":"https:\/\/rocketing.hu\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"A legfontosabb marketing statisztik\u00e1k, amelyeket k\u00f6vetned kell"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#website","url":"https:\/\/rocketing.hu\/","name":"Rocketing Online Marketing","description":"Rocketing - Marketing\u00fcgyn\u00f6ks\u00e9g","publisher":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/rocketing.hu\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"hu"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#organization","name":"Rocketing","url":"https:\/\/rocketing.hu\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"hu","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2018\/11\/Rocketing_logo.png","contentUrl":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-content\/uploads\/2018\/11\/Rocketing_logo.png","width":960,"height":960,"caption":"Rocketing"},"image":{"@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/logo\/image\/"}},{"@type":"Person","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/bad0cd3afe77391729d3f0470251a7bb","name":"Szab\u00f3 Niki","image":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"hu","@id":"https:\/\/rocketing.hu\/#\/schema\/person\/image\/","url":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/d575f01388fa3e3fe95d5e01c3862bdc?s=96&d=mm&r=g","contentUrl":"https:\/\/secure.gravatar.com\/avatar\/d575f01388fa3e3fe95d5e01c3862bdc?s=96&d=mm&r=g","caption":"Szab\u00f3 Niki"},"description":"4 \u00e9ves online marketing tapasztalattal rendelkez\u0151 specialista, akinek a szenved\u00e9lye a social media, e-mail marketing automatiz\u00e1ci\u00f3 \u00e9s a tartalommenedzsment.","sameAs":["https:\/\/www.rocketing.hu"],"url":"https:\/\/rocketing.hu\/author\/niki\/"}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2339"}],"collection":[{"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2339"}],"version-history":[{"count":4,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2339\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3797,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2339\/revisions\/3797"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/3795"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2339"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2339"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/rocketing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2339"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}