SEO<\/a> sikerhez, ami igaz is meg nem is. A folyamatos tartalomgy\u00e1rt\u00e1s val\u00f3ban rengeteg l\u00e1togat\u00f3t tud a honlapra terelni, de csak akkor, ha ezek a bejegyz\u00e9sek egy kulcssz\u00f3 strat\u00e9gia ment\u00e9n tudatosan vannak fel\u00e9p\u00edtve.<\/p>\n\n\n\nM\u00e1r a tartalomgy\u00e1rt\u00e1s el\u0151tt \u00e9rdemes egy r\u00e9szletes kulcssz\u00f3 kutat\u00e1st v\u00e9gezni az adott ipar\u00e1gban, hogy az \u00f6sszes olyan keres\u0151kifejez\u00e9s meglegyen, ami relev\u00e1ns a v\u00e1llalkoz\u00e1s sz\u00e1m\u00e1ra. A kulcssz\u00f3 kutat\u00e1shoz \u00e9rdemes kulcssz\u00f3 keres\u0151ket is haszn\u00e1lni, mint pl. az Ubersuggest, Keyword tool, Rank Tracker vagy a SEMrush \u2018Keyword Gap\u2019 eszk\u00f6z\u00e9t. A kulcssz\u00f3 keres\u0151 eszk\u00f6z\u00f6k vagy egy domain n\u00e9v vagy egy kifejez\u00e9s alapj\u00e1n adj\u00e1k meg az \u00f6sszes abban a t\u00e9m\u00e1ban felmer\u00fcl\u0151 kapcsol\u00f3d\u00f3 kifejez\u00e9st.<\/p>\n\n\n\n
A kulcssz\u00f3kutat\u00e1s kritikusan fontos, ha az organikus tal\u00e1latokb\u00f3l akarunk l\u00e1togat\u00f3kat szerezni, m\u00e9gis nagyon sokan kihagyj\u00e1k ezt a l\u00e9p\u00e9st, \u00e9s SEO strat\u00e9gia n\u00e9lk\u00fcl pr\u00f3b\u00e1lnak \u00e9rv\u00e9nyes\u00fclni a versenyt\u00e1rsakkal szemben.<\/p>\n\n\n\n
2. Head kulcsszavakra optimaliz\u00e1l\u00e1s<\/h2>\n\n\n\n A Head kulcsszavak, az adott ipar\u00e1g legkeresettebb kifejez\u00e9sei. Ezek a szavak a legt\u00f6bbsz\u00f6r 1 vagy maximum 2 kifejez\u00e9sb\u0151l \u00e1llnak \u00e9s semmi konkr\u00e9tat nem \u00e1rulnak el. Ha valaki r\u00e1keres arra a kulcssz\u00f3ra, hogy \u2018cip\u0151\u2019, ami egy head kulcssz\u00f3, nem lehet megmondani, hogy pontosan mire k\u00edv\u00e1ncsi (N\u0151i cip\u0151? cip\u0151 tiszt\u00e1s? cip\u0151 rajzol\u00e1s?). <\/p>\n\n\n\n
\u00c9pp ez\u00e9rt a ezekre a kifejez\u00e9sekre nagyon neh\u00e9z olyan tartalmakat k\u00e9sz\u00edteni, ami magas konverzi\u00f3t eredm\u00e9nyez a v\u00e1llalkoz\u00e1s sz\u00e1m\u00e1ra. Ugyanakkor ezekre a szavakra a legnagyobb a verseny is, hiszen nagyon sokan keresnek r\u00e1juk. Nem ritka, hogy egy-egy ilyen kifejez\u00e9s t\u00f6bb ezer l\u00e1togat\u00f3t k\u00e9pes a weboldalra terelni. <\/p>\n\n\n\n
Egy head kulcssz\u00f3ra keresve a Google els\u0151 oldal\u00e1n jellemz\u0151en a legnagyobb v\u00e1llalatok weboldalai \u00e1llnak, \u00e9pp ez\u00e9rt egy-egy ilyen kifejez\u00e9sre az els\u0151 oldalon megjelenni, ak\u00e1r 1 \u00e9vbe is beletelhet.<\/p>\n\n\n\n
Ennek ellen\u00e9re m\u00e9gis sokan esnek abba a hib\u00e1ba, hogy ezeket a szavakat helyezik el\u0151t\u00e9rbe, \u00e9s nem a medium, long-tail kulcsszavakra f\u00f3kusz\u00e1lnak.<\/p>\n\n\n\n
A long-tail pontosan head kulcssz\u00f3 ellent\u00e9te, ezek azok a kifejez\u00e9sek, amelyekre b\u00e1r nagyon kevesen keresnek, de ezek a keres\u00e9sek viszont nagyon specifikusak. <\/strong>A felhaszn\u00e1l\u00f3k gyakran 4-5 kifejez\u00e9st is felhaszn\u00e1lnak egy-egy ilyen keres\u00e9s sor\u00e1n. \u00c9pp ez\u00e9rt pontosan meg lehet hat\u00e1rozni, hogy v\u00e1s\u00e1rolni vagy inform\u00e1l\u00f3dni szeretn\u00e9nek az adott t\u00e9m\u00e1ban.<\/p>\n\n\n\nAz el\u0151z\u0151 p\u00e9ld\u00e1n\u00e1l maradva a \u2018cip\u0151\u2019 kifejez\u00e9sre havonta 60 000 keresnek, ezzel szemben a \u2018magassz\u00e1r\u00fa f\u00e9rfi cip\u0151\u2019-re csak 150-en. Az ut\u00f3bbi el\u00e1rulja, hogy mit szeretne a l\u00e1togat\u00f3, \u00e9pp ez\u00e9rt pontosan r\u00e1 tudom szabni az adott oldal optimaliz\u00e1l\u00e1st.<\/p>\n\n\n\n
Keresd meg a saj\u00e1t ipar\u00e1gad kev\u00e9sb\u00e9 n\u00e9pszer\u0171 kifejez\u00e9sit, \u00e9s optimaliz\u00e1ld r\u00e1juk a honlapon megjelen\u0151 tartalmakat.<\/p>\n\n\n\n <\/figure>\n\n\n\n3. Keres\u00e9si sz\u00e1nd\u00e9k<\/h2>\n\n\n\n Ahogy azt m\u00e1r az el\u0151z\u0151 pontban is eml\u00edtettem, olyan tartalmakat c\u00e9lszer\u0171 k\u00e9sz\u00edteni, ami megfelel a felhaszn\u00e1l\u00f3k keres\u00e9si sz\u00e1nd\u00e9kainak.<\/strong> Ugyanis Google keres\u0151 m\u00e1r el\u00e9g okos, ahhoz, hogy egy kulcssz\u00f3 alapj\u00e1n meghat\u00e1rozza, hogy mit akarnak viszontl\u00e1tni a felhaszn\u00e1l\u00f3k. \u00c9pp ez\u00e9rt fontos megk\u00fcl\u00f6nb\u00f6ztetni, kulcsszavakhoz kapcsol\u00f3d\u00f3 keres\u00e9si sz\u00e1nd\u00e9kot.<\/p>\n\n\n\nHa a megadott kulcssz\u00f3ra term\u00e9k oldalak jelennek meg, akkor neked is term\u00e9k oldalt kell arra a kulcssz\u00f3ra optimaliz\u00e1lni, ha kateg\u00f3ria oldalak, akkor kateg\u00f3ria oldalt. A Google c\u00e9lja, hogy mindig a legrelev\u00e1nsabb tal\u00e1latokat mutassa meg a l\u00e1togat\u00f3knak, \u00e9pp ez\u00e9rt fontos, figyelembe venni, hogy mikor mire \u00e9s mi\u00e9rt keresnek a felhaszn\u00e1l\u00f3k. Fontos, hogy egy tranzakci\u00f3s c\u00e9l\u00fa keres\u00e9sre, soha nem fog j\u00f3 helyen szerepelni egy blogbejegyz\u00e9s, ugyanis nem azt akarj\u00e1k l\u00e1tni a felhaszn\u00e1l\u00f3k, hanem egyszer\u0171en v\u00e1s\u00e1rolni akarnak.<\/p>\n\n\n\n
Mindig vedd figyelembe, hogy az adott kulcssz\u00f3, milyen kateg\u00f3ri\u00e1ba tartozik, \u00e9s a m\u00e1r megl\u00e9v\u0151 tal\u00e1lati lista mint\u00e1j\u00e1ra hozd l\u00e9tre a saj\u00e1t egyedi tartalmad.<\/p>\n\n\n\n
4. Relev\u00e1ns backlinkek<\/h2>\n\n\n\n A legt\u00f6bb akt\u00edv weboldalra rengeteg backlink vagy magyarul k\u00fcls\u0151 hivatkoz\u00e1s mutat, sokan m\u00e9g mindig \u00fagy gondolj\u00e1k, hogy a backlinkek sz\u00e1ma a legfontosabb SEO szempontb\u00f3l.<\/strong> Azonban ma m\u00e1r a Google algoritmusa sokkal ink\u00e1bb a linkek min\u0151s\u00e9g\u00e9t vizsg\u00e1lja, mintsem azok sz\u00e1m\u00e1t. Sokkal t\u00f6bbet \u00e9r egy j\u00f3 min\u0151s\u00e9g\u0171 sz\u00e1modra relev\u00e1ns weboldalon elhelyezett hivatkoz\u00e1s, mint sok ingyenes linkt\u00e1r vagy linkkatal\u00f3gus megjelen\u00e9s.<\/p>\n\n\n\nRengeteget sz\u00e1m\u00edt, hogy a link milyen form\u00e1ban (sz\u00f6veg, k\u00e9p, URL), milyen sz\u00f6vegk\u00f6rnyezetben (tartalomban, oldals\u00e1vban, l\u00e1bl\u00e9cben) \u00e9s milyen horgony sz\u00f6veggel (pontos egyez\u00e9s\u0171 kulcssz\u00f3val vagy valamilyen random sallang sz\u00f6veggel) jelenik meg.<\/p>\n\n\n\n
A Google a term\u00e9szetes linkh\u00e1l\u00f3zatot prefer\u00e1lja, azaz amikor valaki saj\u00e1t maga \u00f6nsz\u00e1nt\u00e1b\u00f3l meglinkeli a Te weboldaladat. Minden, ami nem term\u00e9szetes \u00faton j\u00f6n l\u00e9tre link manipul\u00e1ci\u00f3nak \u00e9s SPAM-nek sz\u00e1m\u00edt.<\/p>\n\n\n\n
Ahhoz, hogy link\u00e9p\u00edt\u00e9s \u00e1ltal szerzett hivatkoz\u00e1sok term\u00e9szetesnek t\u0171njenek relev\u00e1ns \u00e9s \u00e9rt\u00e9kes sz\u00f6vegk\u00f6rnyezetb\u0151l kell linkeket szerezni. A link\u00e9p\u00edt\u00e9s legbiztons\u00e1gosabb \u00e9s leggazdas\u00e1gosabb m\u00f3dja jelenleg vend\u00e9gblogol\u00e1s, amihez fel kell keresni azokat a weboldalakat, amelyeknek hasonl\u00f3 a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9ge, mint a tied, de nem vagytok versenyt\u00e1rsak.<\/p>\n\n\n\n
5. Google Index<\/h2>\n\n\n\n A keres\u0151robotok folyamatosan bej\u00e1rj\u00e1k a weboldalad \u00e9s minden olyan URL-t felt\u00e9rk\u00e9peznek \u00e9s indexelnek, ami meg van engedve nekik. Alap\u00e9rtelmezetten minden \u00faj aloldaln\u00e1l enged\u00e9lyezve van az, hogy a Google indexelje. Legyen az ak\u00e1r egy c\u00edmke oldal, kateg\u00f3ria oldal, vagy ak\u00e1r egy blogbejegyz\u00e9s.<\/p>\n\n\n\n
Fontos, hogy a Google az alapj\u00e1n \u00edt\u00e9li meg a domain er\u0151ss\u00e9g\u00e9t, hogy milyen aloldalak vannak elt\u00e1rolva az indexben<\/strong>. A rangsorol\u00e1s kialak\u00edt\u00e1s\u00e1n\u00e1l mindig a weboldal eg\u00e9sz\u00e9t veszi figyelembe az algoritmus, \u00e9pp ez\u00e9rt minden aloldalnak egyedinek \u00e9s \u00e9rt\u00e9kesnek kell lennie. SEO audit elemz\u00e9sekn\u00e9l gyakran tal\u00e1lkozok azzal a hib\u00e1val, hogy minden aloldal indexeltetve van. Ez az\u00e9rt hatalmas probl\u00e9ma mert olyan oldalak is le vannak t\u00e1rolva, amelyek nem er\u0151s\u00edtik a honlapot, hanem visszah\u00fazz\u00e1k \u00e9s megg\u00e1tolj\u00e1k a n\u00f6veked\u00e9sben.<\/p>\n\n\n\nMinden olyan aloldal gyenge min\u0151s\u00e9g\u0171nek sz\u00e1m\u00edt, amely nem tartalmaz minimum 4-500 egyedi sz\u00f3t.<\/strong> Ezeket az oldalak \u00e9rdemes noindex attrib\u00fatummal jel\u00f6lni, hogy ne vegye figyelembe a Google rangsorol\u00e1sn\u00e1l. Ilyenek p\u00e9ld\u00e1ul azok a c\u00edmke \u00e9s kateg\u00f3ria oldalak, amelyek mind\u00f6ssze 1 vagy maximum 2 bejegyz\u00e9st tartalmaznak, de ilyen oldal pl. a kos\u00e1r, \u00e9s a k\u00f6sz\u00f6nj\u00fck, hogy feliratkozott oldal is.<\/p>\n\n\n\n5+1 Reszponzivit\u00e1s<\/h2>\n\n\n\n A okostelefonok terjed\u00e9s\u00e9vel a felhaszn\u00e1l\u00f3k szok\u00e1sai is megv\u00e1ltoztak, ma m\u00e1r sokkal t\u00f6bben b\u00f6ng\u00e9sznek mobilr\u00f3l, mint asztali g\u00e9pr\u0151l. Egy 2020-as c\u00e9ges holnapok minden platformon a megfelel\u0151 m\u00e9retben \u00e9s felbont\u00e1sban kell megjelennie, ahhoz, hogy a l\u00e1togat\u00f3knak, ne kelljen kicsiny\u00edteni-nagy\u00edtani vagy jobbra-balra h\u00fazni, ahhoz, hogy haszn\u00e1lni tudj\u00e1k az oldalt.<\/p>\n\n\n\n
A rossz felhaszn\u00e1l\u00f3i \u00e9lm\u00e9ny mellett fontos kiemelni, hogy a Google h\u00e1tr\u00e9bb sorolhatja azokat az oldalakat, amelyek nem reszponz\u00edvak. Ugyanis a keres\u0151\u00f3ri\u00e1s c\u00e9lja, hogy a lehet\u0151 legjobb tal\u00e1latokat mutassa, amelyeket k\u00e9nyelmesen \u00e9s egyszer\u0171en lehet b\u00f6ng\u00e9szni.<\/p>\n\n\n\n
A reszponz\u00edv diz\u00e1jnt els\u0151sorban a weboldalon haszn\u00e1lt sablon hat\u00e1rozza meg, \u00e9pp ez\u00e9rt c\u00e9lszer\u0171 m\u00e9g a sablon be\u00e1ll\u00edt\u00e1sa el\u0151tt tesztelni a demo verzi\u00f3t, hogy minden platformon megfelel\u0151-e az elrendez\u00e9s.<\/p>\n\n\n\n
<\/p>\n\n\n\n
Szerz\u0151r\u0151l<\/strong>: Sal\u00e1nki D\u00e1niel online marketing kivitelez\u00e9ssel \u00e9s weboldalak k\u00e9sz\u00edt\u00e9s\u00e9vel foglalkozik, szakter\u00fclete a WordPress honlapok keres\u0151optimaliz\u00e1l\u00e1sa<\/a>. <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"[Vend\u00e9gcikk] A keres\u0151optimaliz\u00e1l\u00e1s egy \u00f6sszetett folyamat. Sz\u00e1mos t\u00e9nyez\u0151nek kell megfelelnie egy honlapnak ahhoz, hogy az adott szegmensben kiemelked\u0151 eredm\u00e9nyeket \u00e9rjen el a keres\u0151ben, azaz benne legyen a Top 3 Google tal\u00e1latban.<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":2373,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[68],"tags":[],"yoast_head":"\n
5+1 ok, ami megg\u00e1tolja a weboldalad n\u00f6veked\u00e9s\u00e9t - Rocketing<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n