{"id":2685,"date":"2020-09-29T18:38:04","date_gmt":"2020-09-29T16:38:04","guid":{"rendered":"https:\/\/rocketing.hu\/?p=2685"},"modified":"2021-12-06T12:26:53","modified_gmt":"2021-12-06T10:26:53","slug":"minden-amit-az-inbound-marketing-megoldasokrol-tudnod-kell","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/rocketing.hu\/minden-amit-az-inbound-marketing-megoldasokrol-tudnod-kell\/","title":{"rendered":"Minden, amit az inbound marketing megold\u00e1sokr\u00f3l tudnod kell"},"content":{"rendered":"\n
Az Inbound Marketing egy olyan felkapott sz\u00f3, amit manaps\u00e1g egyre t\u00f6bb marketinges haszn\u00e1l. Le\u00edrj\u00e1k, hogy milyen szuper eredm\u00e9nyeket lehet el\u00e9rni az inbound marketinggel, \u00e9s mennyivel jobb a digit\u00e1lis korban, mint m\u00e1s marketing megold\u00e1sok, \u00e1m sokan elfelejtik elmagyar\u00e1zni, hogy mit is jelent az, hogy Inbound Marketing, ezzel k\u00e9ts\u00e9geket hagyva a besz\u00e9lget\u0151partnerben vagy az olvas\u00f3ban.<\/p>\n\n\n\n\n\n\n\n
Ebben a cikkben minden k\u00e9rd\u00e9sedre v\u00e1laszt adunk, ami az Inbound Marketinget, mint hat\u00e1sos 21. sz\u00e1zadi marketing megold\u00e1st illet. \u00c9rinteni fogjuk, hogy mit is jelent ez a kifejez\u00e9s, mit foglal mag\u00e1ban, \u00e9s miben t\u00e9r el m\u00e1s megold\u00e1sokt\u00f3l. Mindezt k\u00f6z\u00e9rthet\u0151en, unalmas szakzsargon n\u00e9lk\u00fcl. \ud83d\ude42<\/em><\/p>\n\n\n\n A technol\u00f3giai fejl\u0151d\u00e9sek egyre rohamosabb terjed\u00e9s\u00e9vel az internet-felhaszn\u00e1l\u00f3k online viselked\u00e9se is gyorsan v\u00e1ltozik. Az Internet \u00e9s az online hirdet\u00e9sek megjelen\u00e9sekor j\u00f3l m\u0171k\u00f6dtek a vill\u00f3dz\u00f3, figyelemkelt\u0151, nagybet\u0171s, rik\u00edt\u00f3 sz\u00edn\u0171 hirdet\u00e9sek, melyek megzavart\u00e1k, megszak\u00edtott\u00e1k a felhaszn\u00e1l\u00f3 munkafolyamat\u00e1t. Divat volt a hideg h\u00edv\u00e1s, hideg e-mail, vagy postai \u00fczenetek k\u00fcld\u00e9se, amivel rengeteg c\u00e9g nagyot aratott. <\/p>\n\n\n\n Az emberek egyre tudatosabban haszn\u00e1lj\u00e1k az Internetet. Nyugalmat szeretn\u00e9nk, megszak\u00edt\u00e1sok n\u00e9lk\u00fcli \u00e9lm\u00e9nyeket, amikkel nincsen \u00f6sszhangban a fentebb eml\u00edtett hirdet\u00e9st\u00edpus. <\/p>\n\n\n\n Egyre \u00e9rz\u00e9kenyebbek vagyunk azokra az esetekre, amikor az \u00e9rdekl\u0151d\u00e9s\u00fcnknek nem megfelel\u0151 hirdet\u00e9seket kapunk, \u00e9s amikor valaki nem tisztelve a mag\u00e1n szf\u00e9r\u00e1nkat, teleszemeteli a postafi\u00f3kunkat vagy a postal\u00e1d\u00e1nkat. <\/strong><\/p>\n\n\n\n R\u00e1j\u00f6tt\u00fcnk, hogy nem mi vagyunk a hirdet\u0151k\u00e9rt, hanem \u0151k vannak \u00e9rt\u00fcnk. A v\u00e1laszt\u00e9k folyamatos n\u00f6veked\u00e9s\u00e9vel a c\u00e9gek \u00e9s a marketingesek is r\u00e1j\u00f6ttek, hogy ahhoz, hogy a v\u00e1s\u00e1rl\u00f3k vagy felhaszn\u00e1l\u00f3k kegyeibe f\u00e9rk\u0151zzenek egyedi \u00e9lm\u00e9nyt kell sz\u00e1mukra ny\u00fajtani, \u00e9s m\u00e1r cseppet sem el\u00e9gedhetnek meg a k\u00f6zhelyes, sablonos, t\u00f6meggy\u00e1rtm\u00e1ny\u00fa megold\u00e1sokkal. Senki sem akar egy lenni a sok k\u00f6z\u00fcl.. \u00e9rezni akarjuk, hogy k\u00fcl\u00f6nlegesek vagyunk…<\/em><\/strong><\/p>\n\n\n\n Ez az oka annak, hogy egyre t\u00f6bb c\u00e9g prioriz\u00e1lja a felhaszn\u00e1l\u00f3i \u00e9lm\u00e9ny <\/a>jav\u00edt\u00e1s\u00e1t, \u00e9s a perszonaliz\u00e1ci\u00f3t, azaz a folyamataik testre szab\u00e1s\u00e1t, hogy azok m\u00e9g jobban megfeleljenek a l\u00e1togat\u00f3k elv\u00e1r\u00e1sainak. <\/p>\n\n\n\n \u00c9s itt j\u00f6n k\u00e9pbe az Inbound Marketing…<\/em><\/p>\n\n\n\nEgy kis marketing kitekint\u00e9s<\/h2>\n\n\n\n
Mi\u00e9rt nem haszn\u00e1lhatjuk m\u00e1r ezeket a megold\u00e1sokat?<\/h3>\n\n\n\n