{"id":2757,"date":"2020-11-04T15:34:32","date_gmt":"2020-11-04T13:34:32","guid":{"rendered":"https:\/\/rocketing.hu\/?p=2757"},"modified":"2021-12-06T12:26:46","modified_gmt":"2021-12-06T10:26:46","slug":"marketing-tippek-a-kirobbano-black-friday-bevetelhez","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/rocketing.hu\/marketing-tippek-a-kirobbano-black-friday-bevetelhez\/","title":{"rendered":"Marketing tippek a kirobban\u00f3 Black Friday bev\u00e9telhez"},"content":{"rendered":"\n

2020 rengeteg el\u0151re nem l\u00e1tott neh\u00e9zs\u00e9get tartogatott a c\u00e9gek \u00e9s v\u00e1llalkoz\u00e1sok sz\u00e1m\u00e1ra. Sokan kit\u00f6r\u00f6ln\u00e9k ezt az \u00e9vet az \u00e9let\u00fckb\u0151l, de mi \u00fagy gondoljuk, hogy m\u00e9g azok is ki tudnak hozni bel\u0151le valami kiemelked\u0151en j\u00f3t, akik eddig neh\u00e9zs\u00e9gekkel k\u00fcszk\u00f6dtek.<\/p>\n\n\n\n

Koncentr\u00e1ljunk az el\u0151tt\u00fcnk l\u00e9v\u0151 lehet\u0151s\u00e9gekre, \u00e9s arra, amit befoly\u00e1solni tudunk, \u00e9s ne arra, ami m\u00e1r elm\u00falt, vagy hat\u00e1sunkon k\u00edv\u00fcl esik. M\u00e9g van majdnem 2 h\u00f3nap ebb\u0151l az \u00e9vb\u0151l, r\u00e1ad\u00e1sul nem is ak\u00e1rmilyen. El\u0151tt\u00fcnk \u00e1ll a Black Friday, Cyber Monday a Kar\u00e1csony \u00e9s az \u00daj Esztend\u0151 is, amik rengeteg c\u00e9g sz\u00e1m\u00e1ra az \u00e9ves bev\u00e9tel d\u00f6nt\u0151 r\u00e9sz\u00e9t teszik ki. K\u00e9sz\u00fclj\u00fcnk fel erre az id\u0151szakra megfelel\u0151en, teljes energia bevet\u00e9ssel, hiszen m\u00e9g ann\u00e1l sincs minden veszve, aki eddig neh\u00e9zs\u00e9gekkel k\u00fczd\u00f6tt.<\/p>\n\n\n\n

Ebben a cikkben olyan praktikus marketing tippeket fogsz olvasni, amik seg\u00edtenek abban, hogy t\u00f6k\u00e9letes\u00edtsd marketing folyamataidat, \u00e9s felk\u00e9sz\u00edtsd rendszereidet az oda \u00e9rkez\u0151 nagy mennyis\u00e9g\u0171 \u00e9rdekl\u0151d\u0151 konvert\u00e1l\u00e1s\u00e1ra, \u00e9s ig\u00e9nyeik kiel\u00e9g\u00edt\u00e9s\u00e9re.<\/em><\/p>\n\n\n\n

\"\"<\/figure>\n\n\n\n

1. K\u00e9sz\u00edts k\u00fcl\u00f6n men\u00fct, kollekci\u00f3t, vagy landing oldalt a Black Friday aj\u00e1nlatokhoz<\/h2>\n\n\n\n

Ezt a pontot legink\u00e1bb k\u00e9t k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 “neh\u00e9zs\u00e9gi” fokozatra bontan\u00e1nk. A kezd\u0151, vagy k\u00f6z\u00e9phalad\u00f3 megold\u00e1s az a k\u00fcl\u00f6n Black Friday men\u00fc vagy kollekci\u00f3 k\u00e9sz\u00edt\u00e9se, m\u00edg a halad\u00f3 megold\u00e1s mindenk\u00e9ppen a k\u00fcl\u00f6n landing oldal l\u00e9trehoz\u00e1sa.<\/p>\n\n\n\n

Az els\u0151 megold\u00e1s r\u00f6videbb id\u0151be telik, kevesebb er\u0151forr\u00e1st, felk\u00e9sz\u00fcl\u00e9st \u00e9s tervez\u00e9st ig\u00e9nyel, de eredm\u00e9nyei is v\u00e1rhat\u00f3an alacsonyabbak lesznek, mint egy k\u00fcl\u00f6n erre a c\u00e9lra sz\u00e1nt landol\u00f3 oldal<\/a>nak. A men\u00fcs\/kollekci\u00f3s megk\u00f6zel\u00edt\u00e9ssel az \u00e9rdekl\u0151d\u0151k elkattinthatnak m\u00e1s men\u00fc pontokra, elkavarodhatnak az oldalon, elfelejthetik, hogy mi\u00e9rt j\u00f6ttek ide, \u00e9s ezek mind rontj\u00e1k a konverzi\u00f3 megt\u00f6rt\u00e9n\u00e9s\u00e9nek ar\u00e1ny\u00e1t.<\/p>\n\n\n\n

2. Az aj\u00e1nlatodat ne csak a weboldaladon prom\u00f3t\u00e1ld, hanem e-mailt is k\u00fcldj r\u00f3la k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gednek<\/h2>\n\n\n\n

Sokan beleesnek abba a hib\u00e1ba, hogy csak weboldalukon t\u00fcntetik fel a kedvezm\u00e9nyeket, majd a “marketinget” kimer\u00edtik Facebook hirdet\u00e9sek futtat\u00e1s\u00e1val.<\/p>\n\n\n\n

Fontos, hogy ne feledkezz meg m\u00e1r megl\u00e9v\u0151 feliratkoz\u00f3idr\u00f3l sem, legyen ak\u00e1r m\u00e9g csak \u00e9rdekl\u0151d\u0151 vagy v\u00e1s\u00e1rl\u00f3 st\u00e1tuszban<\/strong>. Mindig olcs\u00f3bb olyanokat v\u00e1s\u00e1rl\u00e1sra \u00f6szt\u00f6n\u00f6zni, akik m\u00e1r hallottak r\u00f3lad, mint azokat, akik m\u00e9g csak most l\u00e1tnak T\u00e9ged els\u0151nek.<\/p>\n\n\n\n

K\u00e9sz\u00edts szegment\u00e1lt list\u00e1dnak egy, az \u00e9rdekl\u0151d\u00e9s\u00fcknek megfelel\u0151 sz\u00f6veggel \u00e9s t\u00e1rgymez\u0151vel k\u00e9sz\u00fclt e-mail sorozatot, ami m\u00e1r az akci\u00f3d elstartol\u00e1sa el\u0151tti napokban felk\u00e9sz\u00edti \u0151ket a p\u00e9nteki v\u00e1s\u00e1rl\u00e1sra.<\/p>\n\n\n\n

3. P\u00e9ntek ut\u00e1n sem \u00e1ll meg az \u00e9let… Adj \u00e9rt\u00e9ket, amit a vev\u0151 megbecs\u00fcl<\/h2>\n\n\n\n

Ne csak a p\u00e9nteki nap rekordbev\u00e9tel\u00e9re koncentr\u00e1lj, hanem azon is kezdj el \u00f6tletelni, hogy milyen remarketing m\u00f3dszerekkel juthatsz vissza a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gedhez, ak\u00e1r v\u00e1s\u00e1roltak, ak\u00e1r nem.<\/p>\n\n\n\n

A legt\u00f6bb e-kereskedelemben dolgoz\u00f3 v\u00e1llalat azt hiszi m\u00e9g mindig, hogy a v\u00e1s\u00e1rl\u00f3 \u00e9s k\u00f6zte l\u00e9v\u0151 kapcsolat csak addig tart, am\u00edg az \u00e9rdekl\u0151d\u0151 ki nem nyitja a p\u00e9nzt\u00e1rc\u00e1j\u00e1t<\/strong>, \u00e9s ki nem fizeti a term\u00e9ket. De \u00e9rdemes tudni, hogy a legnagyobb profit lehet\u0151s\u00e9g legink\u00e1bb az els\u0151 v\u00e1s\u00e1rl\u00e1s ut\u00e1ni f\u00e1zisokban rejlik, ugyanis aki egyszer m\u00e1r elk\u00f6telez\u0151d\u00f6tt, azt sokkal olcs\u00f3bban lehet \u00fajra \u00e9s \u00fajra v\u00e1s\u00e1rl\u00e1sra \u00f6szt\u00f6n\u00f6zni, mint azokat, akik m\u00e9g sosem vettek T\u0151led semmit.<\/p>\n\n\n\n

P\u00e9ld\u00e1k arra, hogy hogyan adhatsz nekik m\u00e9g t\u00f6bb \u00e9rt\u00e9ket a Black Friday ut\u00e1n, amivel magadhoz l\u00e1ncolhatod a vev\u0151ket:<\/em><\/p>\n\n\n\n