Facebook \u00e9s Instagram hirdet\u00e9sek<\/a> jav\u00e1ra az \u0171rlapos oldalakon.<\/p>\n\n\n\nHa feliratkoz\u00f3kat gy\u0171jtesz, akkor \u00e9rdemes lehet az \u0171rlapn\u00e1l kihagynod a “N\u00e9v” mez\u0151t<\/h4>\n\n\n\n Az Unbounce a k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 e-kereskedelmi \u0171rlapok konverzi\u00f3s ar\u00e1ny\u00e1t is \u00f6sszehasonl\u00edtotta. \u0150k is l\u00e1tt\u00e1k, hogy min\u00e9l kevesebb inform\u00e1ci\u00f3t kell be\u00edrni a feliratkoz\u00f3nak (maximum k\u00e9t mez\u0151), ann\u00e1l jobb az adott \u0171rlap konverzi\u00f3s ar\u00e1nya. Ebben semmi \u00fajdons\u00e1g nincsen, hiszen ezt m\u00e1r \u00e9vekkel ezel\u0151tt mindenki \u00edgy haszn\u00e1lja.<\/p>\n\n\n\n
Viszont ami \u00fajdons\u00e1gk\u00e9nt hathat, az az, hogy m\u00e1r a n\u00e9v bek\u00e9r\u00e9se is cs\u00f6kkentheti a feliratkoz\u00e1sok sz\u00e1m\u00e1t. <\/strong>Ha mindenk\u00e9ppen sz\u00fcks\u00e9ged van r\u00e1, akkor ne hagyd ki, viszont ha h\u00edrlev\u00e9l feliratkoz\u00f3kat gy\u0171jtesz, vagy egy m\u00e1sik marketing kamp\u00e1nyodhoz van sz\u00fcks\u00e9ged e-mail c\u00edmekre, akkor \u00e9rdemes lehet csak az e-mailt elk\u00e9rni. Majd egy k\u00fcl\u00f6n e-mailben bek\u00e9rheted t\u0151l\u00fck a t\u00f6bbi szem\u00e9lyesebb inform\u00e1ci\u00f3t.<\/p>\n\n\n\n3. Vend\u00e9gl\u00e1t\u00e1s \u00e9s \u00e9ttermek<\/h3>\n\n\n\n Nem sz\u00e1m\u00edt, hogy a landol\u00f3 oldaladat arra haszn\u00e1lod, hogy bemutass egy \u00faj eg\u00e9szs\u00e9ges snack-et, vagy hogy prom\u00f3t\u00e1ld az el\u0151fizet\u00e9s-alap\u00fa \u00e9telrendel\u00e9s szolg\u00e1ltat\u00e1sodat; a r\u00f6vid, \u00e9s j\u00e1t\u00e9kos megfogalmaz\u00e1s a legjobb m\u00f3dja, hogy megfogd a l\u00e1togat\u00f3kat.<\/p>\n\n\n\n
A felm\u00e9r\u00e9sb\u0151l a k\u00f6vetkez\u0151 konkl\u00fazi\u00f3kat vont\u00e1k le a vend\u00e9gl\u00e1t\u00e1s \u00e9s \u00e9ttermi landol\u00f3 oldalakkal, \u00e9s konverzi\u00f3kkal kapcsolatban:<\/strong><\/h4>\n\n\n\nA vend\u00e9gl\u00e1t\u00f3sok landing pageinek magas a medi\u00e1n konverzi\u00f3s ar\u00e1nya:<\/strong> A t\u00f6bbi ipar\u00e1ghoz k\u00e9pest a vend\u00e9gl\u00e1t\u00f3sok landol\u00f3 oldalai majdnem dupla annyi konverzi\u00f3t zsebelnek be, mint a t\u00f6bbi.<\/li>Adj hozz\u00e1 egy csipetnyi pozitivit\u00e1st:<\/strong> A felm\u00e9r\u00e9s azt mutatja, hogy a marketingesek n\u00f6velhetik a landol\u00f3 oldalak teljes\u00edtm\u00e9ny\u00e9t, ha a sz\u00f6vegbe pozit\u00edv, j\u00e1t\u00e9kos, \u00e9s v\u00e1rakoz\u00e1st kifejez\u0151 szavakat illesztenek bele.<\/li>Kev\u00e9s sz\u00f6veg a landol\u00f3 oldalon:<\/strong> A statisztik\u00e1k azt mutatt\u00e1k, hogy ezek a landol\u00f3 oldalak akkor konvert\u00e1lnak a legjobban, ha kevesebb, mint 300 sz\u00f3t tartalmaznak, \u00e9s megfelelnek egy k\u00f6z\u00e9piskol\u00e1s sz\u00f6veg\u00e9rt\u00e9si k\u00e9pess\u00e9geinek.<\/li><\/ul>\n\n\n\nA boldogs\u00e1g \u00e9s a v\u00e1rakoz\u00e1s \u00e9rzelm\u00e9nek kiv\u00e1lt\u00e1sa n\u00f6veli a konverzi\u00f3k sz\u00e1m\u00e1t<\/h4>\n\n\n\nForr\u00e1s: https:\/\/unbounce.com\/conversion-benchmark-report<\/figcaption><\/figure>\n\n\n\nAz \u00e9telekkel foglalkoz\u00f3 marketingesek j\u00f3l tudj\u00e1k, hogy az ev\u00e9s boldogs\u00e1got okoz. Pontosan ez\u00e9rt az \u00e9ttermek, \u00e9s az \u00e9lelmez\u00e9si szolg\u00e1ltat\u00f3k landol\u00f3 oldalai tele vannak pozit\u00edv kifejez\u00e9ssel, \u00e9s boldogs\u00e1got le\u00edr\u00f3 szavakkal. Az \u00f6sszes ipar\u00e1gat elemezve, ennek a szegmensnek a weboldalai tartalmazz\u00e1k ezeket az \u00e9rzelmeket kifejez\u0151 szavakat a legnagyobb sz\u00e1zal\u00e9kban. A medi\u00e1n konverzi\u00f3s ar\u00e1nyt tekintve semmi k\u00e9ts\u00e9g; a boldogs\u00e1g \u00e9s a v\u00e1rakoz\u00e1s szavaival ell\u00e1tott oldal sokkal jobban teljes\u00edt, mint a t\u00f6bbi.<\/strong><\/p>\n\n\n\nRem\u00e9lj\u00fck, hogy tetszett ez az \u00e9rdekes \u00f6sszefoglal\u00f3, \u00e9s ha a 3 ipar\u00e1g egyike k\u00f6z\u00e9 tartozik c\u00e9ged, m\u00e1ris sok \u00f6tlettel gazdagodt\u00e1l arr\u00f3l, hogy hogyan optimaliz\u00e1lhatn\u00e1d tov\u00e1bb landol\u00f3 oldalidat.<\/em><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"Mindenki n\u00f6velni szeretn\u00e9 a hirdet\u00e9si kamp\u00e1nyainak a megt\u00e9r\u00fcl\u00e9s\u00e9t, \u00e9s konverzi\u00f3s ar\u00e1ny\u00e1t, m\u00e9gis a legt\u00f6bb marketinges, vagy v\u00e1llalkoz\u00f3 nem tudja, hogy hogyan kezdjen neki. J\u00fanius elej\u00e9n megjelent az Unbounce 2021-es Conversion Benchmark riportja, amiben vizsg\u00e1lt\u00e1k a k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 ipar\u00e1gakhoz tartoz\u00f3 v\u00e1llalatok landol\u00f3 oldalainak a teljes\u00edtm\u00e9ny\u00e9t, \u00e9s elemezt\u00e9k a landol\u00f3 oldal l\u00e1togat\u00f3inak viselked\u00e9s\u00e9t. Hogyan tudod hasznos\u00edtani ezt az […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":3002,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[22,11],"tags":[],"yoast_head":"\n
Konverzi\u00f3s ar\u00e1ny benchmark riport 2021 - Rocketing Online Marketing<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n