{"id":4357,"date":"2023-06-23T16:45:22","date_gmt":"2023-06-23T14:45:22","guid":{"rendered":"https:\/\/rocketing.hu\/?p=4357"},"modified":"2023-05-26T16:52:40","modified_gmt":"2023-05-26T14:52:40","slug":"vallalkozasok-egyik-legfontosabb-eszkoze","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/rocketing.hu\/vallalkozasok-egyik-legfontosabb-eszkoze\/","title":{"rendered":"A v\u00e1llalkoz\u00e1sok egyik legfontosabb eszk\u00f6ze"},"content":{"rendered":"\n

A marketing minden v\u00e1llalkoz\u00e1s sz\u00edv\u00fcgye, legyen az ak\u00e1r egy apr\u00f3 KKV, vagy ak\u00e1r egy \u00f3ri\u00e1si multinacion\u00e1lis v\u00e1llalat. <\/p>\n\n\n\n

Hat\u00e9kony eszk\u00f6zk\u00e9nt m\u0171k\u00f6dik minden esetben, hiszen nemcsak a v\u00e1llalkoz\u00e1s term\u00e9k\u00e9nek vagy szolg\u00e1ltat\u00e1s\u00e1nak \u00e9rt\u00e9k\u00e9t kommunik\u00e1lja, hanem seg\u00edt kapcsolatot teremteni a m\u00e1rka \u00e9s a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9g k\u00f6z\u00f6tt is. <\/p>\n\n\n\n

A hat\u00e9kony marketing strat\u00e9gi\u00e1k jelenthetik a k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9get egy vir\u00e1gz\u00f3 \u00e9s egy olyan v\u00e1llalkoz\u00e1s k\u00f6z\u00f6tt, amelyik az \u00fcgyfelek figyelm\u00e9nek megszerz\u00e9s\u00e9\u00e9rt k\u00fczd. A marketing seg\u00edts\u00e9g\u00e9vel a v\u00e1llalkoz\u00e1sok azonos\u00edthatj\u00e1k k\u00f6z\u00f6ns\u00e9g\u00fcket, meg\u00e9rthetik ig\u00e9nyeiket, \u00e9s \u00fagy poz\u00edcion\u00e1ljhatj\u00e1k k\u00edn\u00e1latukat, hogy azok t\u00f6k\u00e9letesen megfeleljenek ezeknek az ig\u00e9nyeknek. <\/p>\n\n\n\n

Ak\u00e1r organikus eszk\u00f6z\u00f6kkel, ak\u00e1r fizetett hirdet\u00e9sekkel, a megfelel\u0151 marketing jelent\u0151sen n\u00f6velheti a l\u00e1that\u00f3s\u00e1got, el\u0151seg\u00edtheti az \u00fcgyfelek elk\u00f6telez\u0151d\u00e9s\u00e9t, \u00e9s lend\u00fcletet adhat az \u00fczleti n\u00f6veked\u00e9snek. <\/p>\n\n\n\n

A k\u00f6vetkez\u0151kben m\u00e9lyebben is belemer\u00fcl\u00fcnk a marketingnek az \u00fczleti sikerben bet\u00f6lt\u00f6tt bonyolult szerep\u00e9ben.<\/p>\n\n\n\n

A marketing szerepe a k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 ipar\u00e1gakban<\/h2>\n\n\n\n

A marketing mindent k\u00f6r\u00fclvesz, a legapr\u00f3bb gyermekj\u00e1t\u00e9kokt\u00f3l kezdve az olyan \u00f3ri\u00e1si \u00e9s \u2014 az emberis\u00e9gre n\u00e9zve \u2014 l\u00e9tfontoss\u00e1g\u00fa k\u00e9rd\u00e9sekig, mint a fenntarthat\u00f3 energia<\/a>. Ahhoz ugyanis, hogy egy sz\u00fcl\u0151 az adott brand j\u00e1t\u00e9k\u00e1t vegye meg, nem csak a d\u00f6nt\u00e9shoz\u00f3t (\u00e9rtsd: sz\u00fcl\u0151t) kell meggy\u0151znie, hanem azt is, aki j\u00e1tszani akar vele (a gyermeket). Az ut\u00f3bbi p\u00e9ld\u00e1ban pedig hi\u00e1ba k\u00f6rnyezetbar\u00e1tabbak az elektromos aut\u00f3k, mint a benzines vagy d\u00edzeles t\u00e1rsaik, ezt a legt\u00f6bb ember nem \u00e9rzi a saj\u00e1t b\u0151r\u00e9n, csup\u00e1n a h\u00edrekb\u0151l, a fizika \u00f3r\u00e1k elektromoss\u00e1gr\u00f3l<\/a> sz\u00f3l\u00f3 tananyagaib\u00f3l, \u00e9s ami a legfontosabb: az elektromos aut\u00f3k marketinganyagaib\u00f3l \u2014 a kl\u00edmav\u00e1ltoz\u00e1ssal pontosan ez\u00e9rt nem foglalkoznak a legt\u00f6bben. A t\u00f6bbs\u00e9g az\u00e9rt vesz elektromos aut\u00f3t, mert:<\/p>\n\n\n\n