Közösségi média marketing

Közösségi média marketing

El vagy veszve az online jelenlét világában? Nem értesz a marketinghez? Ha fel szeretnéd turbózni céged, vagy fel szeretnél szusszani végtelen teendőid alól, akkor kérj szakértő segítséget.

Social media szolgáltatások

facebook rocketing ikon

Facebook marketing

Nincs időd céges Facebook oldalad kezelésére? Nem értesz a hirdetésekhez, és inkább szeretnéd kiadni egy szakértőnek? Mi segítünk neked céges Facebook oldal létrehozásában, kezelésében, posztok készítésében, nyereményjátékok vezénylésében, követőszám növelésében és végül de nem utolsó sorban, a hirdetéseid létrehozásában és optimalizálásában.

Instagram marketing

Nem vagy megelégedve a követőid számával? Nem elég aktív a követői bázisod? Szeretnéd berobbantani céges jelenléted néhány ütős hirdetéssel? Nem kell tovább keresned, mert a Rocketing csapata segít neked, hogy azokat az embereket érd el, akik potenciális vevők lehetnek. Ha nincs időd posztokat vagy hirdetéseket készíteni, optimalizálni és statisztikákat bújni, akkor bízd ránk, így garantáltan nyerő lesz a social media stratégiád.

közösségi média marketing rocketing

Közösségi média marketing gyakori kérdések

A közösségi médiát a cégek arra használják, hogy kommunikáljanak az ügyfeleikkel. Ez nem csak hirdetések vagy chat-es beszélgetések formájában történhet. Manapság már sokkal jobban elterjedt az a megközelítés, hogy értékes tartalom készítésével és megosztásával a vállalatok tudatosan a szolgáltatásuk vagy termékük előnyeiről, használatáról vagy piaci érdekességekről osztanak meg bejegyzéseket, ezzel növelve a márkaismertségüket.

A közösségi média marketing lényege, hogy a social media platformokon (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, stb.) különböző tartalom megosztásokkal, hirdetésekkel még több követőt, potenciális és visszatérő vásárlót szerezzen a cég úgy, hogy az általuk generált tartalom megfelel a célközönség ízlésének. 

A közösségi platformok használatának legnagyobb előnye az, hogy sok potenciális ügyfelet lehet vele elérni, akár tartalomkészítéssel akár fizetett hirdetésekkel. Azoknak akik már követik az oldaladat, like-olnak és akár kommentelnek is sokkal többször fog megjelenni a bejegyzésed, így biztosítva azt, hogy a márkaneved és szolgáltatásod beivódik a memóriájukba.

Egy kis kreativitással és furfangossággal gyorsan lehet növelni a követői bázist és az aktivitást, így egyre több érdeklődő kerül a cég karmai közé, akiket további bejegyzések, vagy más marketing technikák használatával vásárlóvá lehet alakítani.

A social media marketing titka az, hogy érdekfeszítő, gondolatébresztő, esetleg ellentmondásos témáról kell bejegyzéseket készíteni, így a felhasználók kedvelnek, megosztanak és hozzászólnak a bejegyzéshez, ezért az ő ismerőseikhez is sokkal könnyebben elér a cég által készített tartalom.

Persze nem csak képi tartalomról beszélhetünk. A cégek gyakran alkalmaznak élő videómegosztást, videó-, kép-, és link megosztást, 360°-os képeket és videókat, de az eszközök tárházának csak a kreativitás szab határt.

Ezzel a módszerrel könnyen megtöbbszörözhetjük a cég követői bázisát, ami a vállalat presztízsére és működésére is jó hatással lesz.

A közösségi médiában indított hirdetések meglehetősen felkapottak lettek az elmúlt években. Ennek okai a következők:

  • pontos célzási lehetőségeket kínálnak 
  • alacsonyabb költségkerettel használhatóak mint az offline marketing megoldások
  • tökéletes remarketing kampányok indítására
  • könnyen szegmensekre bontható a célcsoport érdeklődés és viselkedés alapján
  • jól használható  fogyasztói hűség erősítésére
  • statisztikák felhasználásával könnyen optimalizálhatjuk kampányainkat
  • szuper közösségépítő módszer
  • az aktív kommunikációnak köszönhetően gyorsan javulhat a weboldalunk Google értékelése, így a SEO-ra is jó hatással van
  • komoly szakmai tekintélyt lehet használatukkal felépíteni

Dolgoztunk már SaaS cégekkel, webshopokkal és különböző szolgáltató cégekkel az elmúlt évek során.  Közösségi média területen teljes mértékben át tudjuk vállalni a komplett oldallétrehozást, oldalkezelést, posztolást, nyereményjátékok vezénylését illetve a hirdetések készítését és optimalizálását is, hogy az ügyfél elérje a kívánt célt.

Fontos kiemelni, hogy nem készítünk különálló kampányt anélkül, hogy elemeznénk a leendő ügyfél online jelenlétét, eddigi marketing statisztikáit és a konkurenciát. Hiszen annak nincsen értelme, hogy egy olyan közösségi média hirdetést hozzunk létre, amit nem alapoz meg egy átfogó elemzés. Anélkül könnyen megeshet, hogy a kívánt célt nem éri el a hirdetés, ami nem előnyös az együttműködő felek egyikének sem.

Az évek során felgyülemlett szakértelmünket arra használjuk, hogy a cégeknek valós és maradandó eredményeket produkáljunk, így beindítva a hosszútávú növekedésüket, ami a vállalat egészére hatással van.

Túl sok a teher a válladon? Szervezd ki a közösségi média marketinget egy szakértőnek!