E-mail marketing (EDM)
Az e-mail marketing az egyik legjobb marketing automatizációs megoldás, amivel stílusosan a vásárlói útvonal következő fokára tudjuk léptetni az érdeklődőket. Ha Te is szeretnéd automatizálni e-mailezésedet amivel fenntartod a látogatók érdeklődését, hűségét és a vásárlásokat is növeled, akkor jó helyen jársz.
Érdemes-e a mai világban még e-mail marketing (EDM) megoldásokat alkalmazni?
Bár sokan szkeptikusok az e-mail marketing hatékonyságával és a 21. században lévő létjogosultságával kapcsolatosan, a számok és a gyakorlat még mindig emellett a marketing automatizációs megoldás mellett szól. Természetesen minden cégnek és iparágnak más lesz a húzó marketing csatornája, így nem húzhatjuk rá ugyanazokat a praktikákat minden vállalatra. Az e-mail marketing is például leginkább az idősebb, valamint középkorú korosztálynál működik, illetve jól a stratégiába illeszthető SaaS cégeknél vagy webáruházaknál, de felhasználását nem szűkíthetjük le csupán pár területre.
Az e-mail marketing, vagy más néven EDM electronic direct mail, megtérülését tekintve túlszárnyalhatja a többi marketing taktika eredményeit, hiszen alacsonyabb befektetéssel magasabb ROI-t érhetünk el vele.
Az e-mail marketing előnyei
Teljes személyre szabhatóság
A 21.század aduásza a perszonalizáció, ami lehetővé teszi, hogy mindenkit a számára legfontosabb és legaktuálisabb anyaggal, ajánlattal találjuk meg. Az e-mail marketing automatizáció pontosan ezt teszi lehetővé.
Pontos statisztikák és A/B tesztelés
Az e-mail marketing szoftverek már saját platformjukon lehetővé teszi, hogy nyomon követhessük az elkészített email kampányok teljesítményét. Ezáltal könnyedén analizálhatjuk az onnan érkező eredményeket, mint például a megnyitási arány, a vásárlások száma, vagy a leiratkozások. Ezután a kapott eredmények alapján optimalizálni tudjuk az egyes kampány elemeket.
Automatizáció
Ha e-mail marketingről beszélünk, sokan még mindig csak a hírlevél küldésre asszociálnak. Pedig manapság már a vásárlói útvonal minden egyes lépéséhez olyan email automatizációkat lehet létrehozni, ami minimális optimalizációt igényel az idő elteltével, de folyamatosan profitot generál.
Automatizált e-mail
kampány típusok
Üdvözlés
Segítünk kihozni a listádban lévő maximum potenciált és növeljük az ügyfélhűséget az új feliratkozók onboardingolásával.
Értékesítés
Növeljük eladásaid számát úgy, hogy az elküldött üzenet tartalmilag is értékes legyen az olvasóknak és ne csak a cégedről szóljon.
Upsell
Egyszer már vásároltak Tőled? Szuper, de ez még nem a történet vége. Visszacsábítjuk a vásárlót újra és újra, hogy növeljük az élettartamot.
Kosárelhagyás
Arra is van automatizált megoldásunk, ha az érdeklődő elhagyná a kosárba rakott terméket, és fizetés nélkül akar kilépni az oldalról.
Értékteremtés
Nem feledkezünk meg az értékadásról sem, mert nem lehet hűséges közösséged, ha folyamatosan csak a pénztárcájukat nyitogatod.
Újra aktiválás
Lehet, hogy listád nagy része már hónapok óta meg sem nyitja e-mailjeidet. Segítünk és visszacsábítjuk a nehezen megszerzett feliratkozókat.
Képezzük magunkat,
hogy a legszínvonalasabb
szolgáltatást nyújthassuk cégednek
Elvégezzük a legnívósabb nemzetközi marketing képzéseket azért, hogy Neked már ne kelljen. Ne stresszelj azon, hogy vajon elég kompetenciával rendelkezik-e a marketingesed, hogy sikerre vigye céged EDM kampányait.
Folyamatosan képezzük magunkat a legjobb nemzetközi forrásokból, hogy innovatív ötletekkel állhassunk elő, azért, hogy céged megfeleljen a folyamatosan változó piaci igényeknek.