nyereményjáték ötletek Rocketing

Facebook nyereményjáték ötletek 2019

Fel szeretnéd turbózni a Facebook profilod követőinek aktivitását? Népszerűsíteni szeretnéd oldaladat, vagy a márkádat? Hosszú távú megoldást keresel, amivel növelni tudod az eladásaidat? Olvasd el legújabb cikkünket, amiben Facebook nyereményjáték ötletek sokaságát találod! Használd őket Te is vállalkozásodnál, hogy még nagyobb sikerre tegyél szert!

Miért jók a Facebook nyereményjátékok?

A bejegyzés alapú Facebook nyereményjátékok nagyon jó lehetőséget nyújtanak a vállalkozóknak, vagy cégeknek, hogy gyorsan, és relatíve kis költségből felpörgessék üzleti profiljuk követői bázisát. Ezek a játékok manapság nagy népszerűségnek örvendnek mind az Instagram-on, mind a Facebook-on, ami szintén alátámasztja a megoldás hatásosságát.

Mivel az organikus bejegyzések, vagyis azok a posztok, amik nincsenek meghirdetve, meglehetősen kevés embert érnek el a Facebook egyik régebbi algoritmus módosítása miatt, a marketingeseknek, vagy a közösségi oldalak kezelőinek nincs más lehetősége, mint fizetett alternatívákhoz fordulni. A Facebook nyereményjáték is egy ilyen megoldás, ami könnyen és nagyon gyorsan tömegek aktivizálására képes. Ezáltal növelhető a Facebook oldal követőinek száma, ami nem csak pillanatnyi eredményeket, hanem hosszútávú hatásokat is produkál. Ilyen például a tény, hogy minél több követővel rendelkezik egy adott oldal, annál több embert fognak elérni organikusan a bejegyzések. Több követő = több megosztás, több komment, és több lájk.

Facebook nyeremény

Facebook nyereményjáték ötletek

Attól függően, hogy pontosan milyen szolgáltatást, vagy terméket próbálsz értékesíteni a Facebook oldaladon, rengeteg lehetőséged van a követőszám növelésére. Olvasd át a következő Facebook nyereményjáték ötleteket, és használd bátran őket saját cégednél is!

Fotó-, vagy rajzverseny v1.

A Facebook imádja a fotóversenyeket! Kérd meg a követőidet, hogy küldjenek neked egy fotót a termékről amit nemrégen tőled vásároltak, majd töltsd fel ezeket egy fotóalbumba, amit nyilvánosan megoszthatnak. X idő alatt a legtöbb kedvelést gyűjtő kép tulajdonosa kap egy kiegészítő terméket az általa vásárolt termékhez ajándékba. De meg is határozhatod, hogy pontosan melyik termékért indul a harc. Ez a fotóverseny jó megoldás lehet akkor is, ha az egyik termékednek egy újabb verziója, kiadása fog nemsokára megjelenni, és segítségül szeretnéd hívni hirdetéséhez a közösségi média erejét is.

Akár több fordulósra is tervezheted a fotóversenyt, vagy egy külön díjat is kisorsolhatsz annak a személynek, aki a számodra legszebb képet töltötte fel a Facebook oldaladra.

Fotó-, vagy rajzverseny v2.

Ezt a versenyt akár a hozzászólás szekcióban is levezényelheted, ahol arra kéred a közönségedet, hogy a kommentek közé töltsenek fel egy képet, amin a terméked látható.

Követések ösztönzése

Míg a Facebook nyereményjáték szabályzata megtiltja, hogy explicit módon a követéshez kösd a nyeremény megszerzését, anélkül is ugyanúgy megkérheted az embereket, hogy kövessék az oldaladat.

Akár olyan villám nyereményjátékot is hirdethetsz, aminek a célja egy kitűzött követőszám gyors elérése. Például mondhatod azt, hogy “ha elérjük az 5.000 követőszámot vasárnap este 9:00-ig, akkor kisorsolok egy <ajándék>-ot.” Így nem kérted szó szerint az érdeklődőket arra hogy kövessenek, de mégis egyértelművé tetted számukra, hogy csak akkor lesz nyereménysorsolás, ha a kitűzött számot eléritek.

Hozzászólások számának növelése

Manapság a nyereményjátékok megosztásának létjogosultsága egyre inkább hanyatlik, hiszen már a hozzászólások is ugyanolyan mértékű bejegyzés elérést képesek generálni, mint a megosztások. Arról nem is beszélve, hogy a Facebook nyereményjáték szabályzata szintén tiltja a megosztások kérését. Sokkal egyszerűbb, és hatásosabb az érdeklődőket arra kérni, hogy egy általad feltett kérdésre, amit esetlegesen a képen is megjelenítesz, válaszoljanak.

Fontos, hogy kisebb követőszám, és kezdő vállalkozás lévén leginkább olyan kérdésekre törekedj, ahol első körben csak minimális választ vársz el az emberektől. Erre jó lehetőség, például 3-4 termék, vagy csomag szemléltetése, ahol az emberek hozzászólásban jelezhetik, hogy melyiket szeretnék megnyerni. Ilyenkor bőven elég, ha csak a termék színét, típusát kéred tőlük válaszul, de az is jó, ha betűkkel megjelölöd a választható ajándékokat, és azokat várod viszont a komment szekcióban. Ez azért fontos, mert kezdőként még meglehetősen kevés bizalma van a kommentelőknek feléd, és minél kisebb elköteleződést kell mutatniuk feléd, annál egyszerűbben teszik meg ezt a lépést. Persze ha már nagy követőbázissal rendelkezel, és jól ismert cég vagy a piacon, akkor nyugodtan próbálkozhatsz a kifejtős kérdésekkel is.

Az ajándék lehet akár a saját terméked, vagy a szolgáltatásod ingyenes használata egy meghatározott ideig. Akár egy olyan nyereményt is felkínálhatsz követőid számára, ami nem szigorúan a Te terméked/szolgáltatásod, de ahhoz a piachoz tartozik, amiben tevékenykedsz. Ilyen lehet például, ha egy ingyenes belépő az expora ahol ki fogsz állítani, vagy egy páros fürdőbelépő annak a városnak a strandjára, ahol apartmanod van.

Ajándék a helyesen válaszolóknak

Ha olyan eszközöket értékesítesz, amiknél fontos azoknak a teljesítménye, a mérete, vagy a garanciának

Facebook nyereményjáték

a hossza, ilyen lehet például egy hűtő, egy klíma, vagy bármilyen más elektromos berendezés, tegyél fel egy kérdést a követőidnek egy bizonyos paraméterről. Az első helyesen válaszoló pedig egy nagy jutalmat kaphat a válaszáért. Ha esetleg kombinálni szeretnéd ezt a Facebook nyereményjáték ötletet a weboldal látogatóidnak növelésével, akkor például egy olyan paraméterre kérdezz rá, ami a termékleírásodban szerepel, vagy a weboldalon megtalálható. A nyereményjáték szövegében pedig írd le, hogy ha valaki bizonytalan a válaszban, akkor az oldaladon megtalálja a helyes választ ezen a linken. Így két legyet üthetsz egy csapásra, hiszen növeled a Facebook követők aktivitását, illetve annak is növeled az esélyét, hogy valaki talál egy olyan terméket a webshopodban, amire szüksége van.

Üzleti oldal követő számának növelése jótékonykodásért, vagy önkéntességért cserébe

Bár ez az ötlet nem kifejezetten egy nyereményjáték, de mégis tökéletes megoldás arra, hogy megnöveld a követőid számát. A mai világban egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk globálisan a környezetünk védelmére, a rászorulók segítésére, és az állatvédelemre. Miért maradnál ki pont Te ebből a trendből? Lovagold meg ezt a hullámot cégeddel, és kösd össze a like gyűjtő kampányodat valamilyen önkéntes tevékenységgel. Ilyen lehet például, hogy 10 likeonként egy ajándékot adsz a rászoruló gyerekeknek, 50 likért cserébe elviszel egy órára egy kutyust sétáltatni, ami akár szuper csapatépítő is lehet. Vagy ha összegyűlik 1000-2000 oldal kedvelés, céges szinten elmentek a városi parkba szemetet szedni.

Lényeg a lényeg, hogy ne félj szabadjára engedni a fantáziádat, hiszen már a Facebook temérdek lehetőséget kínál számodra a céged népszerűsítésének céljából. Persze ne feledkezz meg arról sem, hogy betartsd a nyereményjáték szabályzatot, hiszen ha megszeged, a Facebook leállíthatja a hirdetésed, felfüggesztheti a fiókod, vagy módosításra kérhet.

Ne félj profi segítséget kérni, ha úgy érzed, hogy egyedül nem tudsz megbirkózni ezzel a feladattal.

Még több praktikus Facebook tartalomkészítés, és nyereményjáték tippet szeretnél, töltsd le ingyenes e-könyvünket és növeld üzleti oldalad elérését organikusan!

Tetszett? Oszd meg másokkal is az újonnan szerzett digitális marketing információkat!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
avatar
  Subscribe  
Visszajelzés

Tetszett ez a cikk? Oszd meg másokkal is!