KÖZÖSSÉGI MÉDIA MARKETING
El vagy veszve az online jelenlét világában? Nem értesz a marketinghez? Ha fel szeretnéd turbózni céged, vagy fel szeretnél szusszani végtelen teendőid alól, akkor kérj szakértő segítséget.
Social media
szolgáltatások
Facebook marketing
Cégvezetőként vagy vállalkozóként már így is tele van a naptárad teendőkkel, így valószínűleg már se kapacitásod, se energiád nincs a Facebook hirdetéseid létrehozására és folyamatos optimalizálására. Ez igazából már egy külön szakma, miért foglalkoznál még ezzel is Te?
Legyen szó márkaépítési kampányokról, dinamikus remarketingról, e-mail lista növelésről, vagy bármi másról, mi gondoskodunk a Facebook hirdetéseid profitábilis működéséről.
Instagram marketing
Nem vagy megelégedve a követőid számával? Nem elég aktív a követői bázisod? Szeretnéd berobbantani céges jelenléted néhány ütős hirdetéssel? Nem kell tovább keresned, mert mi segítünk neked, hogy azokat az embereket érd el, akik potenciális vevők lehetnek. Mi nem hiszünk a vásárolt like-okban és követőkben, kizárólag releváns közösséget építünk számodra.
Ha nincs időd posztokat vagy hirdetéseket készíteni, optimalizálni és statisztikákat bújni, akkor bízd ránk, így garantáltan nyerő lesz a social media stratégiád.
Twitter és LinkedIn marketing
Ha nemzetközi a célközönséged, akkor jó választás lehet számodra a Twitter, ami Amerikában jelenleg is a vezető közösségi média platform.
Érd el potenciális vásárlóidat azon a platformon, ahol jelen vannak és aktívak, legyen szó Twitterről, LinkedIn-ről, TikTok-ról, vagy bármilyen más social média oldalról. Mi segítünk a közösségépítésben, oldalaid kezelésében, és persze hirdetési kampányaid menedzsmentjét is vállaljuk.
Képezzük magunkat, hogy a legszínvonalasabb szolgáltatást
nyújthassuk cégednek
Elvégezzük a legnívósabb nemzetközi marketing képzéseket azért, hogy Neked már ne kelljen. Ne stresszelj azon, hogy vajon elég kompetenciával rendelkezik-e a marketingesed, hogy sikerre vigye céged kampányait.
Folyamatosan képezzük magunkat a legjobb nemzetközi forrásokból, hogy innovatív ötletekkel állhassunk elő, azért, hogy céged megfeleljen a folyamatosan változó piaci igényeknek.
Közösségi média marketing gyakori kérdések
A közösségi médiát a cégek arra használják, hogy kommunikáljanak az ügyfeleikkel. Ez nem csak hirdetések vagy chat-es beszélgetések formájában történhet. Manapság már sokkal jobban elterjedt az a megközelítés, hogy értékes tartalom készítésével és megosztásával a vállalatok tudatosan a szolgáltatásuk vagy termékük előnyeiről, használatáról vagy piaci érdekességekről osztanak meg bejegyzéseket, ezzel növelve a márkaismertségüket.
A közösségi média marketing lényege, hogy a social media platformokon (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, stb.) különböző tartalom megosztásokkal, hirdetésekkel még több követőt, potenciális és visszatérő vásárlót szerezzen a cég úgy, hogy az általuk generált tartalom megfelel a célközönség ízlésének.
A közösségi platformok használatának legnagyobb előnye az, hogy sok potenciális ügyfelet lehet vele elérni, akár tartalomkészítéssel akár fizetett hirdetésekkel. Azoknak akik már követik az oldaladat, like-olnak és akár kommentelnek is sokkal többször fog megjelenni a bejegyzésed, így biztosítva azt, hogy a márkaneved és szolgáltatásod beivódik a memóriájukba.
Egy kis kreativitással és furfangossággal gyorsan lehet növelni a követői bázist és az aktivitást, így egyre több érdeklődő kerül a cég karmai közé, akiket további bejegyzések, vagy más marketing technikák használatával vásárlóvá lehet alakítani.
A social media marketing titka az, hogy érdekfeszítő, gondolatébresztő, esetleg ellentmondásos témáról kell bejegyzéseket készíteni, így a felhasználók kedvelnek, megosztanak és hozzászólnak a bejegyzéshez, ezért az ő ismerőseikhez is sokkal könnyebben elér a cég által készített tartalom.
Persze nem csak képi tartalomról beszélhetünk. A cégek gyakran alkalmaznak élő videómegosztást, videó-, kép-, és link megosztást, 360°-os képeket és videókat, de az eszközök tárházának csak a kreativitás szab határt.
Ezzel a módszerrel könnyen megtöbbszörözhetjük a cég követői bázisát, ami a vállalat presztízsére és működésére is jó hatással lesz.
A közösségi médiában indított hirdetések meglehetősen felkapottak lettek az elmúlt években. Ennek okai a következők:
- pontos célzási lehetőségeket kínálnak
- alacsonyabb költségkerettel használhatóak mint az offline marketing megoldások
- tökéletes remarketing kampányok indítására
- könnyen szegmensekre bontható a célcsoport érdeklődés és viselkedés alapján
- jól használható fogyasztói hűség erősítésére
- statisztikák felhasználásával könnyen optimalizálhatjuk kampányainkat
- szuper közösségépítő módszer
- az aktív kommunikációnak köszönhetően gyorsan javulhat a weboldalunk Google értékelése, így a SEO-ra is jó hatással van
- komoly szakmai tekintélyt lehet használatukkal felépíteni
Dolgoztunk már SaaS cégekkel, webshopokkal és különböző szolgáltató cégekkel az elmúlt évek során. Közösségi média területen teljes mértékben át tudjuk vállalni a komplett oldallétrehozást, oldalkezelést, posztolást, nyereményjátékok vezénylését illetve a hirdetések készítését és optimalizálását is, hogy az ügyfél elérje a kívánt célt.
Fontos kiemelni, hogy nem készítünk különálló kampányt anélkül, hogy elemeznénk a leendő ügyfél online jelenlétét, eddigi marketing statisztikáit és a konkurenciát. Hiszen annak nincsen értelme, hogy egy olyan közösségi média hirdetést hozzunk létre, amit nem alapoz meg egy átfogó elemzés. Anélkül könnyen megeshet, hogy a kívánt célt nem éri el a hirdetés, ami nem előnyös az együttműködő felek egyikének sem.
Az évek során felgyülemlett szakértelmünket arra használjuk, hogy a cégeknek valós és maradandó eredményeket produkáljunk, így beindítva a hosszútávú növekedésüket, ami a vállalat egészére hatással van.