Tenerifei marketing kalandunk második hónapja

Rocketing marketing tenerife

Tartalomjegyzék

Hihetetlen milyen gyorsan repülnek a napok és a hetek. Szinte még csak most írtam az előző havi beszámolónkat, de mire a naptárra néztem, már készíthetem is a másodikat 🙂 Ha kíváncsi vagy arra, hogy milyen projekteken dolgozunk Tenerifén, és hogyan fér bele mindez az időnkbe, olvasd el beszámolónkat!

A hónap központjában a fenntarthatóság állt

Ahogy már előző beszámolónkban is írtuk, a tenerifei Canary Green marketingjét szervezve vállalkozásunk is egyre jobban belevonódott a fenntarthatóság témájába. Már a kiutazásunk előtt is fontos volt számunkra ez magánszemélyként, de komolyan csak pár hónapja gondolkodunk azon, hogy vállalkozásunk is elindul ebbe az irányba. De erről részletesebben majd később fogunk beszámolni Neked.

Szemétszedés

A novemberi hónapunkat egy szemétszedési akcióval kezdtük, amihez körülbelül 100 embert sikerült toboroznunk kizárólag organikus bejegyzésekkel. Az eseményen kint volt a helyi polgármester, a sajtó, és örömünkre rengetegen csatlakoztak hozzánk azért, hogy megszabadítsuk a tengerpartot az eldobott hulladékoktól.

Vegán meetup & networking

A szemétszedés sikereit kipihenve, egy hét múlva már egy vegán összejövetelen vettünk részt. Bár egyikünk sem vegán, fontosnak tartjuk a közösségépítést, és a több növényalapú étel fogyasztását, ezért kifejezetten örültünk annak, hogy olyanokkal beszélgethettünk, akik már jártasak ebben a témában.

A vegán meetup és networking eseményben leginkább az utó-kommunikációban vettünk részt, hiszen mi voltunk felelősek az esemény alatt készült tartalmak feldolgozásáért és promótálásáért.

Fenntarthatóság témájú cégek meetup-ja – Open Coffee

A hónap harmadik fenntarthatósági eseménye az Open Coffee Sustainable Networking meetup volt, ahol a környékbeli cégek összegyűltek, és bemutatták szolgáltatásaikat vagy termékeiket, és elmondták, hogy hogyan segítenek ezzel a környezetünkön.

A spanyol-angol nyelvű esemény kiváló lehetőség volt arra, hogy még jobban megismertethessük magunkat a szigeten, és mi is olyan új kapcsolatokkal gazdagodjunk, akikkel szívesen dolgoznánk együtt a jövőben.

Novemberi hirdetés-dömping – Black Friday

Ám a novemberi tenerifei marketing kalandunk itt nem ért véget, hiszen még meg kellett küzdenünk a Black Friday-el, ami minden marketing cég számára a legpörgősebb időszakok közé tartozik. Ez alól mi sem vagyunk kivételek.

Kora reggeli kelés, egy rövid ebéd, majd irány vissza a laptop elé. Aztán este 10-11 felé talán már le is csukhattuk aznapra. Persze nem mintha panaszkodnánk miatta, hiszen ez mind azt mutatja, hogy milyen sokat nőttünk az elmúlt egy évben, amiről persze tervezek egy külön cikket is írni.

Következő hónapban újabb tenerifei beszámolóval készülünk nektek, de addig is több új cikk ötlet van a tarsolyunkban, na meg persze a vállalkozásunkat érintő nagy változásokról ne is beszéljünk 🙂

Nézd meg a többi cikkünket is: