Skip to content
rocketing logo 2021
Szolgáltatások
  • Marketing stratégia készítés
  • PPC hirdetés
  • Közösségi média marketing
  • Angol-magyar kreatív szövegírás
  • WordPress fejlesztés
  • SEO
  • E-mail marketing (EDM)
  • Arculat-, és webdesign tervezés
  • 3D virtuális túra
  • Videó és termékfotó
Blog
Kérj ajánlatot!
Rólunk
CSR
Facebook Instagram Linkedin
rocketing logo 2021
Facebook Instagram Linkedin
  • Szolgáltatások
    • Marketing stratégia készítés
    • PPC hirdetés
    • Közösségi média marketing
    • Angol-magyar kreatív szövegírás
    • WordPress fejlesztés
    • SEO
    • E-mail marketing (EDM)
    • Arculat-, és webdesign tervezés
    • 3D virtuális túra
    • Videó és termékfotó
  • Blog
  • Kérj ajánlatot!
  • Rólunk
  • CSR
Menü
  • Szolgáltatások
    • Marketing stratégia készítés
    • PPC hirdetés
    • Közösségi média marketing
    • Angol-magyar kreatív szövegírás
    • WordPress fejlesztés
    • SEO
    • E-mail marketing (EDM)
    • Arculat-, és webdesign tervezés
    • 3D virtuális túra
    • Videó és termékfotó
  • Blog
  • Kérj ajánlatot!
  • Rólunk
  • CSR

Marketing Blog

  • Marketing tanácsok
  • Marketing trendek
  • Social Media
  • Tartalommarketing
  • Facebook hirdetés
  • SEO
  • Google Ads
Menü
  • Marketing tanácsok
  • Marketing trendek
  • Social Media
  • Tartalommarketing
  • Facebook hirdetés
  • SEO
  • Google Ads
Tippek a sikeres black friday kampányhoz
Facebook hirdetés

Így készülj fel a Black Friday-re, ha webáruházad van

Ma már szinte nem találkozunk olyan online vásárlóval, aki ne hallott volna a Black Friday-ről, azaz Fekete Péntekről. Ez a trend, mint sok más, Amerikából

Tovább »
tartalommarketing
Tartalommarketing

A tartalommarketing (content) legfontosabb alappillérei

Aki nem ma kezdte a marketing szakma megismerését, az biztosan hallotta már a kifejezést: Content is king. Bárhová is visz az utunk az online térben,

Tovább »
a legjobb hirdetéstípusok webáruházaknak
Facebook hirdetés

Melyek a legjobb hirdetési típusok webáruházaknak?

Egy webáruház élete gyakran eseményekkel teli, éppen ezért a számos teendő mellett nem mindig van idő újabb dolgok felkutatására, felfedezésére. A rendelések mellett a hirdetéssel,

Tovább »
landing page konverzió
Marketing tanácsok

Konverziós arány benchmark riport 2021 – avagy ötletek landoló oldalad optimalizálására

Mindenki növelni szeretné a hirdetési kampányainak a megtérülését, és konverziós arányát, mégis a legtöbb marketinges, vagy vállalkozó nem tudja, hogy hogyan kezdjen neki. Június elején

Tovább »
A marketing mellékhatásai fejlődés rocketing
Marketing tanácsok

A hatékony marketing “mellékhatásai”

A marketing szükséges. A marketing az egyik alappillére céged fejlődésének. A digitális transzformáció rohamos terjedése miatt egyre több cég látja be ennek a kijelentésnek az

Tovább »
marketingügynökség
Marketing trendek

Miért érdemes egy marketing ügynökséggel dolgozni?

Az online jelenlét napjainkban mindennél fontosabb. Ha vállalkozásodnak még nincs, vagy nem elég erős a digitális lába, akkor itt az idő igazán jól kiépíteni. A

Tovább »
keresőoptimalizálás hibák
SEO

A 3 leggyakoribb SEO hiba egy weboldal újratervezésekor

Egy weboldal üzemeltetése bizony nagy felelősséggel jár. Ha az oldal leáll, annak komoly következményei lehetnek – mind a látogatóforgalomban, mind pedig a bevételben. A látogatók

Tovább »
iOS14 hirdetesek marketing
Facebook hirdetés

iOS14 és a hirdetések: minden, amit érdemes tudnod róla

Miután az Apple bejelentette az iOS14 azon változtatásait, amik érintik a konverziós eseményekből érkező adatok fogadását és feldolgozását, nagy a fennforgás a Facebook háza táján.

Tovább »
Miről beszéltek az emberek 2020-ban a Facebook-on_ Rocketing
Facebook hirdetés

Miről beszéltek az emberek 2020-ban a Facebook-on?

A Facebook nemrégiben publikálta azt elemzést, ami megmutatja, hogy az elmúlt bő évben (2019 Április-2020 Szeptember) milyen témákról beszéltek a Facebook-ot használó, 18 éven felüli

Tovább »
marketing 2020
Marketing trendek

3 kulcsfontosságú tanulság, amit 2020 tanított nekünk

2020 egy nehéz év volt. Mindenki, aki azt mondja, hogy egy évvel ezelőtt pontosan tudta, hogy mi fog történni ebben az évben, és neki nem

Tovább »
vásárlói fájdalom pontok
Marketing tanácsok

Mik azok a vásárlói fájdalom pontok és hogyan “használd” azokat?

A legtöbb marketinges sokszor beszél a vásárlói perszónákról, azaz a potenciális célközönség részletes jellemzéséről, illetve a marketing stratégia fontosságáról, de arról már kevés szó esik,

Tovább »
Black Friday marketing
Facebook hirdetés

Marketing tippek a kirobbanó Black Friday bevételhez

2020 rengeteg előre nem látott nehézséget tartogatott a cégek és vállalkozások számára. Sokan kitörölnék ezt az évet az életükből, de mi úgy gondoljuk, hogy még

Tovább »
Branding Rocketing (1)
Marketing trendek

Építs úgy márkát, mint Donald Trump, de üzletelj jobban…

A New York Times 2020 Szeptember végén publikált egy hosszú elemzést Donald Trump pénzügyi helyzetéről, és az elmúlt évek alatt fizetett adójáról, ami tartalma megmagyarázza,

Tovább »
inbound marketing Rocketing
Google Ads

Minden, amit az inbound marketing megoldásokról tudnod kell

Az Inbound Marketing egy olyan felkapott szó, amit manapság egyre több marketinges használ. Leírják, hogy milyen szuper eredményeket lehet elérni az inbound marketinggel, és mennyivel

Tovább »
Rocketing marketing árajánlat
Marketing trendek

Én csak hirdetésre kértem árajánlatot, a marketinges mégis mást ajánl. Miért?

Gyakran előfordul, hogy egy hirdetések iránt érdeklődő ügyféljelölt olyan elemeket is talál az árajánlatában, amire szerinte nincs szüksége, de a marketingügynökség mindezek ellenére beletette az

Tovább »
Oldal1 Oldal2 Oldal3 Oldal4 Oldal5

Keresés a bejegyzések között


Kategóriák

  • Facebook hirdetés
  • Google Ads
  • Marketing tanácsok
  • Marketing trendek
  • SEO
  • Social Media
  • Tartalommarketing

Legutóbbi bejegyzések

  • AI a marketingben, azaz hogyan használd a ChatGPT-t az előnyödre?
  • B2B online marketing tippek egy sikeresebb üzleti évért
  • Hogyan add hozzá a marketingesed a Facebookhoz?
  • Hogyan válassz szövegírót?
  • A legfrissebb marketing trendek, amelyekről Neked is tudnod kell

Kapcsolat

  • E-mail: hello@rocketing.hu
  • Telefon / Phone
  • Szabó Niki: +36 20 499 4878
  • Bíró Zoli: +36 30 251 5048
rocketing logo 2021

Legutóbbi bejegyzések

AI a marketingben, azaz hogyan használd a ChatGPT-t az előnyödre?

B2B online marketing tippek egy sikeresebb üzleti évért

Hogyan add hozzá a marketingesed a Facebookhoz?

Hogyan válassz szövegírót?

Linkek

  • Rólunk
  • ÁSZF
  • Adatvédelem

Kövess minket

Facebook Instagram Linkedin
Manage Cookie Consent
Weboldalunk cookie-kat használ a felhasználói élmény növelése érdekében.
Functional cookies Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
View preferences
{title} {title} {title}