
7 indok, hogy Google Ads-ben hirdess 2020-ban is
Te hirdeted terméked vagy szolgáltatásod a Google-ben? Ha még nem, vagy már használtad de nem hozta az elvárt eredményeket, akkor ez a cikk neked szól.
Te hirdeted terméked vagy szolgáltatásod a Google-ben? Ha még nem, vagy már használtad de nem hozta az elvárt eredményeket, akkor ez a cikk neked szól.
Több ismerősünk is feltette már nekünk a nagy kérdést: Mi a különbség a marketing és a sales/értékesítés között? Sokaknak egyértelmű lehet a válasz, mégis azoknak,
Az új év beköszöntével fontos tiszta fejjel átgondolnunk és átértékelnünk marketing stratégiánkat. Minden évben más-más trendek kerülnek az előtérbe, melyek nagyban meghatározzák azt, ahogyan elérheted
Marketingesként képesek vagyunk befolyásolni az emberek véleményét, világszemléletét, valamint olyan szolgáltatásokra és/vagy termékekre tudunk igényt kelteni, melyekre a marketing fogások alanya nem is gondolt volna
Fel szeretnéd turbózni a Facebook profilod követőinek aktivitását? Népszerűsíteni szeretnéd oldaladat, vagy a márkádat? Hosszú távú megoldást keresel, amivel növelni tudod az eladásaidat? Olvasd el
Nagyon izgalmas és eseménydús éven vagyunk túl. 2019 rengeteg kihívást és lehetőséget tartogatott számunkra. Vállalkozásunk elején nem gondoltuk volna, hogy egy év alatt, ennyi minden
Pár héttel ezelőtt mi is beléptünk az új Facebook Beta verzió tesztelői közé. Ezt használva menedzseltük az ügyfeleink Facebook oldalait és bejegyzéseit, így különféle alkalmazási
Hihetetlen milyen gyorsan repülnek a napok és a hetek. Szinte még csak most írtam az előző havi beszámolónkat, de mire a naptárra néztem, már készíthetem
Pár napja egy kávé mellett beszélgettünk egy másik marketingessel arról, hogy mennyire nehéz rábírni az ügyfeleket új marketing megoldások használatára az ódivatú megközelítések helyett. Mivel
Ahogy az közösségi média oldalainkon is láthattátok, 1 hónappal ezelőtt nyakunkba vettük a világot, és elutaztunk Tenerifére, hogy online marketing tudásunkkal segíthessük a Canary Green,
Sokszor cégvezetőként vagy vállalkozóként hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy az ügyfeleinkkel való átlátható, és őszinte kommunikáció mennyire meg tudja pecsételni a közöttünk lévő kapcsolatot. Legyen
Miután kiválasztottad a számodra megfelelő marketing ügynökséget vagy szabadúszót, még mindig nem dőlhetsz hátra, hiszen együtt kell megalapoznotok a sikeres együttműködést. Sokan gondolják azt, hogy
Cégvezetőként vagy vállalkozóként biztosan sokszor találkozol olyan marketing kifejezésekkel, akár írásban akár szóban, melyeknek nem ismered a pontos jelentését. Fontos, hogy amikor marketing szakembereddel tárgyalsz,
Azon gondolkodsz, hogy céged vagy vállalkozásod marketingjét kiszervezd-e egy szakembernek? Még mielőtt kiválasztanád a megfelelő ügynökséget, vagy szabadúszót, mindenképpen olvasd el a következő ismérveket, melyekről
2019. június elejétől már Magyarországon is elérhető a Google egyik legújabb hirdetési megoldása a Google Shopping. Míg más országokban már évek óta használatos ez a
Keresés a bejegyzések között
Kategóriák
Legutóbbi bejegyzések